TOP 10 polecanych sklepów blogowych! | worldmaster.pl
#

Co sprzedają blogerzy? Jakie czekają nas produkty na polskich blogach? Którzy blogerzy tworzą najbardziej kreatywne sklepy w internecie? Sklepy blogerek i blogerów które warto odwiedzić!

Coraz więcej blogerów zakłada swój sklep internetowy, ale rzadko którzy tworzą coś co przebija się ponad przeciętną. Jako zapalona czytelniczka polskich blogów, dokładnie przyglądam się również tym, które poza tworzeniem ciekawej i aktualnej treści, budują własne blogowe sklepiki. Niektóre z nich tylko pozornie wydają się małe, ponieważ w rzeczywistości ich produkty cieszą się dużą popularnością. Dzisiaj sprawdzimy TOP10 najbardziej polecanych sklepów blogowych!

 

Co sprzedają blogerzy?

Gdy przeglądam polskie blogi, zauważam powtarzający się schemat. Zwykle blogerzy sprzedają swoje kursy, książki czy akcesoria. Według mnie, najbardziej znanym polskim blogerem, który rozpoczął sprzedaż za pośrednictwem swojego bloga, był JasonHunt.pl. W swojej biblioteczce jego książki posiada niemal każdy bloger w Polsce.

W ślady Tomka Tomczyka poszli tacy blogerzy jak Michał Szafrański, który na swoim blogu JakOszczedzacPieniadze.pl sprzedaje również swoje książki ,,Finansowy Ninja” czy ,,Zaufanie czyli waluta przyszłości”. Od niedawna do tego grona dołączyła Ola Gościniak z bloga JestemInteraktywna.pl, ze swoim bestsellerem ,,Bądź Online”.

Zwykle blogerzy sprzedają kursy online. Z tej grupy z ręką na sercu polecam AndrzejTucholski.pl, JestRudo.pl Natalii Lis jak również BlogOdPodstaw.pl Oskara autora bloga OscarRak.pl.

 

Każdy z nich robi kawał dobrej roboty, a ja postanowiłam pójść o krok dalej i wypisać dla Was tych blogerów, którzy również robią kawał dobrej roboty, chociaż nie skupiają się na sprzedaży książek czy kursów, co nie oznacza, że nie są aż tak ambitni. Po tym co dla Was przygotowałam, będziecie naprawdę zaskoczeni!

 

Najlepszy modowy sklep w sieci?

Wśród blogerek modowych (które wręcz ubóstwiam), znalazłam perełkę nie tylko pokazującą modę taką jak kocham, ale również prowadzącą zaawansowany sklep modowy. Przyznam, że ceny nie są małe, ale to właśnie tutaj zamawiałam kreację na moją studniówkę. Na blogu KarolinaBaszak.com poszukuję inspiracji, dzięki czemu jestem na topie. Jeśli chodzi o sklep, jestem pod wrażeniem sklepu Aeterie.com, który również prowadzi Karolina.

 

Modnie na każdą okazję?

Uwielbiam modę pod każdym względem. W swoje piżamy również zaopatruję się w sklepie internetowym prowadzonym przez blogerkę. Jest nim Lunaby.com, którego założycielką jest autorka bloga JoannaGlogaza.com. Jeśli uważacie, że piżama nie może być dziełem sztuki, odwiedźcie koniecznie podane przeze mnie linki. Joanna to prawdziwa artystka!

 

Znajdzie się też coś z kosmetyków i higieny ciała!

Gdy polecam koleżankom sklep z kosmetykami, wskazuję sklep Hania.com.pl, który prowadzi Hania Kępa. Kosmetyki, kremy, szampony i wiele więcej, które zamawiam oczywiście w większych ilościach. Jeszcze nigdy się nie zawiodłam, a właśnie najczęściej byłam wściekła na sklepy blogerów z produktami do higieny ciała. W tym przypadku zrobiłam już dwa zamówienia i jeszcze ani razu nie było problemów.

 

Motywacja na gorsze dni i do pracy

Tego blogera znam od paru lat i lubię czytać jego blog ponieważ porusza tematy, nad którymi zwykle się nie zastanawiamy. Na sklepie który prowadzi PatrykTarachon.pl znajdziemy m.in. kubki z motywacyjnymi napisami. Nie są jednak takie jak nam się wydaje, ponieważ ich celem jest uświadamianie nam, że trudności są tylko chwilowe. Zakupiłam póki co dwa takie kubki i używam ich w zależności od sytuacji i samopoczucia.

 

Delikatna sztuka DIY

Własnoręcznie robione zakładki do książek, magnesy, obrazki czy notesy to prawdziwa sztuka! Jestem zachwycona tym co robi Monika Dudzik z bloga MojaSztukoteka.pl. Nie wiem czy wiecie, ale wszystko na sklepie jest wykonane własnoręcznie! Autorka bloga sama przygotowuje te cudeńka i wysyła je prosto do nas.

 

Jak wyglądają takie zakupy?

Na każdym z powyższych sklepów, chociaż raz zrobiłam zakupy i nie żałuję. Jestem pełna podziwu dla tych ludzi, ponieważ wkładają całe serce w swoją pracę, a do tego są bardzo profesjonalni. Z opóźnieniem czy nie, paczki docierają całe i na terenie całej Polski. Nigdy nie zawiodłam się jeszcze na żadnym z nich i mogę poręczyć za ich strony internetowe.

Zakupy u blogerów nie różnią się niczym od tych w tradycyjnych sklepach internetowych. Poza tym blogerzy muszą sprostać wymaganiom prawnym i przepisom, więc ich strony muszą spełniać wszystkie kryteria od wysyłki po zwroty i gwarancje.

Bezpieczeństwo dla biznesu

Miałem okazję uczestniczyć w jednym z cyklu spotkań: “BUSINESS NETWORKING EVENT”. W tym roku impreza odbyła się w Gdyni pod nazwą “TRUST & SAFETY”.

Impreza była doskonale zorganizowana oraz mistrzowsko poprowadzona przez Ireneusza Osińskiego, prezesa zarządu Fundacji na Rzecz Rozwoju Talentów.

To był zaszczyt, móc zaprezentować swoją firmę GKMA – Global Krav Maga Academy oraz opowiedzieć o szkoleniach dla biznesu.

Mówiliśmy również o jakości szkoleń, doborze metod warsztatowych oraz budowaniu zespołów wewnątrz struktur firmy czy organizacji.

Uważam, że tego typu imprezy są bardzo ważne, integrują ze sobą różne środowiska oraz ludzi. Dowiadujemy się na nich absolutnie kluczowej wiedzy.

Nabieramy przekonania, iż sukces w biznesie w dużej mierze zależy od sieci kontaktów z kontrahentami oraz partnerami.

Musimy zdać sobie sprawę, że świat biznesu, to świat nie tylko relacji między przedsiębiorcami a klientami. Zdarzają się sytuacje, które całkowicie odbiegają od tych typowych, bezpiecznych oraz przewidywalnych.

Również w środowisku biznesu występują zagrożenia, z którymi człowiek nie przeszkolony, nie jest w stanie sobie poradzić. Sytuacje, które są zagrożeniem dla życia i zdrowia.

Jarosław Rogowski szkolenia

Szkolenia jakie oferuje GKMA – Global Krav Maga Academy, mówią przede wszystkim o zasadach bezpieczeństwa. Staramy się wpoić oraz wykształcić najważniejsze cechy wśród osób przeszkolonych. Łączymy trening fizyczny z nauką sztuki walki i samoobrony oraz trening mentalny.

Każdy rodzaj treningu oraz nauka jest bardzo ważna ale podczas szkoleń dla biznesu, kluczową rolę odgrywa trening mentalny, który zwiększa pewność siebie naszych klientów. To tam uczymy skalowania reakcji, negocjacji kryzysowej oraz podejmowania racjonalnych decyzji w stresie.

Efektem poprawnie przeprowadzonych szkoleń jest prawidłowa organizacja struktur wewnątrz firmy czy organizacji. W taki sposób aby wypracować standardy bezpieczeństwa, procedury oraz nawyki wśród personelu czy współpracowników.

BUSINESS NETWORKING EVENT

“Prelekcja” odbywała się na zasadzie panelu dyskusyjnego. Nie ukrywam, że taka forma bardzo mi odpowiada. Podczas tego typu imprez można w krótkim czasie przekazać podstawowe informacje, które przybliżą temat szkoleń bezpieczeństwa w środowisku min. przedsiębiorców.

Mam nadzieję,  że “BUSINESS NETWORKING EVENT”, będzie się rozwijać a temat bezpieczeństwa przeniknie do świata biznesu na stałe.

Podczas treningów proponujemy naszym klientom:

  • Trening fizyczny – najlepsze sprawdzone metody zwiększające siłę, dynamikę, elastyczność, szybkość, a także poprawę sylwetki,
  • Trening walki i samoobrony – praca na bazie takich systemów jak krav maga, mma, boks, ACT. Posiadamy również własne profesjonalne studio treningowe wyposażone absolutnie we wszystko niezbędne do treningu,
  • Trening mentalny – zwiększamy pewność siebie naszych klientów, a więc uczymy skalowania reakcji, negocjacji kryzysowej oraz podejmowania racjonalnych decyzji w stresie.

Szkolenia firm oraz szkolenia personalne Jarosław Rogowski . Szkolenia dla firm oraz szkolenia personalne. Szkolenia dla firm . Jarosłąw Rogowski

Kontakt:

kom. 513 210 270

mail kontakt @gkma.pl

www: jaroslawrogowski.pl

www.gkma.pl

Facebook: Jarosław Rogowski – Szkolenia | Jaroslaw Rogowski

Instagram

Youtube

Opony Express – kim jesteśmy?

Grupa Opony Express to jedna z najbardziej doświadczonych i renomowanych sieci zajmujących się obsługą wulkanizacji w naszym kraju. Jej partnerzy obsługują klientów w całej zachodniej Polsce. Dzięki tego typu sieciom w naszym kraju znacznie wzrasta poziom obsługi klienta oraz jesteśmy w stanie konkurować z sieciami największych brandów oponiarskich na Świecie.

Jesteśmy znanym i renomowanym dostawcą wysokiej klasy felg oraz opon. Swoje produkty pozyskujemy od czołowych producentów opon na całym świecie. Są to między innymi Michelin, GoodYear, Pirelli, czy Continental. Działalność prowadzimy od 1993 roku i dzięki temu jesteśmy jedną z najbardziej doświadczonych i rozpoznawalnych firm w branży ogumienia i wulkanizacji na polskim rynku.

www.centrumogumienia.pl/

Gwarancja najwyższej jakości felg i opon

Jesteśmy partnerem cieszącej się świetną renomą w Polsce sieci. Grupa ta powstała, aby zapewnić jak najwyższe standardy polskim klientom, przy zachowaniu konkurencyjnej oferty cenowej na rynku felg i opon.

Opony Express

Grupa ta została zawiązana w 2004 roku i zrzesza obecnie 37 placówek w całym kraju. centrumogumienia.pl jako pełnoprawny członek sieci OponyExpress spełnia najwyższe wymagania jakości oraz obsługi klienta. Dodatkowo, dzięki tej przynależności centrumogumienia.pl obecnie może pozwolić sobie na najbardziej konkurencyjną ofertę cenową felg oraz opon na polskim rynku wulkanizacji.

www.centrumogumienia.pl/

Opony osobowe, ciężarowe, przemysłowe i wielkogabarytowe

Posiadamy w swojej ofercie bardzo bogaty wybór opon letnich, zimowych oraz całorocznych. Nie ważne czy interesują Cię opony do SUV’a, terenówki, auta dostawczego czy osobowego. Dodatkowo w ofercie posiadamy także opony luksusowe przeznaczone do samochodów ekskluzywnych,

Oczywiście w naszej ofercie znajdziesz także opony motocyklowe, run-flat, a także ogumienie ciężarowe i przemysłowe. Specjalizujemy się również w obsłudze wymiany opon dla flot oraz dla maszyn rolniczych. Mamy ogromne doświadczenie w pracy przy wymianie opon maszyn kopalnianych tzw. wielkogabarytowych. Jako jedyni w regionie posiadamy sprzęt potrzebny do wymiany ogumienia w kopalniach.

www.centrumogumienia.pl/

Współpracujemy z największymi markami opon na Świecie: Bridgestone, Continental, Dayton, Dębica, Dunlop, Fulda, Goodyear, Hankook, Kleber, Miechelin, Nokian, Pirelli, Uniroyal, Lassa, Yokohama, Falken. W gammie naszych produktów znajdziesz tanie opony, ogumienie średniej klasy oraz ogumienie sportowe i wyczynowe (opony na off-road).

Oczywiście oferujemy ogumienie w najpopularniejszych rozmiarach takich jak: 205/55 R16, 195/65 %15, 225/45 R17, 175/65 R14, 185/65 R15, 205/60 R16. Jednakże jeśli masz niestandardowe koła to po kontakcie z nami z pewnością dobierzemy odpowiedni produkt dla Ciebie.

OponyExpress Lubin to nie tylko doświadczony i pewny serwis wulkanizacji. Jest to również wyposażony w najnowocześniejszy sprzęt personel, a także pewny zakład, który zadowoli każdego rodzaju klienta.

Zapraszamy!

www.centrumogumienia.pl

Witajcie!

Dzisiaj podsyłam Wam krótki filmik z pewną historią, która dotyczy mnie i mojej firmy.

“Jak Uber pomógł mi utrzymać firmę?”:

Ważne jest, by nie poddawać się, gdy złapie Cię kryzys w firmie.

Walcz o nią i szukaj rozwiązań, by się utrzymać. Nawet jeżeli miałbyś zatrudnić się u kogoś lub dorabiać tak jak ja, czyli jeżdżąc dla firmy #UBER.

 

 

Czym jest ten „magiczny” UX? UX czyli User Experience to doświadczenie, jakiego doznaje użytkownik w kontakcie z przedmiotem, usługą lub firmą.

Pamiętajmy, że jesteśmy otoczeni wieloma przyrządami codziennego użytku, jest ich być może tysiące. Różnego rodzaju opakowania, butelki, puszki, torebki na zip, nożyczki, pojemniki, korki, włączniki, długopisy, kurki. Każdego używamy do czegoś innego i obsługujemy w inny sposób. Jest to niepojęte, że mimo to jesteśmy w stanie dać sobie z nimi wszystkimi radę.

UX

Dzieje się tak dlatego, że przedmioty posiadają wskazówki wizualne co do ich przeznaczenia oraz dlatego, że zostały dobrze zaprojektowane. Dobrze, to znaczy w taki sposób, że twórcy udało się swoim projektem przekazać użytkownikowi właściwą wizję co do funkcji przedmiotu oraz w jaki sposób z niego korzystać.

User experience dotyczy produktów, serwisów i firm, ale jest szczególnie ważny przy projektowaniu stron internetowych i aplikacji. W kontakcie ze skomplikowanym technologicznie sprzętem, jakim są strony i aplikacje dzieje się coś osobliwego. Jeśli nie potrafimy ich obsłużyć, dochodzimy  do wniosku, że to nasza wina. Zakładamy, że nie mamy odpowiedniej wiedzy, nie znamy się i czujemy się głupio. Jest to irracjonalne, ponieważ jeżeli tak się dzieje, to znaczy, że zawiódł projektant, a nie my.

Mimo to, jeśli coś będzie niejasne, użytkownik w kontakcie ze stroną internetową będzie obwiniał siebie i czuł się głupio. Jest to prosta droga do odstraszenia użytkownika od naszego sklepu. Strony internetowe, zwłaszcza sklepy, muszą tłumaczyć się same. Nie mogą posiadać instrukcji obsługi do przeczytania zanim zaczniemy ich używać. Użytkownik powinien być w stanie zrozumieć, o co chodzi, korzystając wyłącznie ze swojej wiedzy i doświadczenia.

Nie dość, że użytkownik w internecie jest pozostawiony samemu sobie i zazwyczaj nie może liczyć na pomoc. Właściciele sklepów internetowych nie zdają sobie sprawy, że osoby odwiedzające ich witrynę mogą mieć z czymś problem.

Jak zatem sprawdzić czy potencjalny Klient radzi sobie z naszą stroną sklepu czy nie?

Pierwszą możliwością jest sprawdzenie i przeanalizowanie drogi, jaką przemierza nas Klient po stronie sklepu. Oczywiście aby móc to realizować, należy wdrożyć odpowiednie narzędzia techniczne do sklepu (np. google analytics). Dzięki takiemu rozwiązaniu otrzymujemy dosyć dokładne informacje. Między innymi po jakich podstronach „chodził” internauta, i w którym momencie opuścił stronę. Jeśli analiza powyższych wyników pokaże, że przykładowo są dwie lub trzy podstrony, z których Klient opuszcza nasz sklep – oznacza to często jednoznacznie, że coś z daną podstroną jest nie tak. Albo Klient się „pogubił” albo coś go „zdenerwowało”. Najczęściej takimi podstronami są karty produktów jak i proces sprzedażowy – ewentualnie koszyk.

Inną metodą na to abyśmy wybadali jakie elementy na sklepie są poprawne, a które nie i mogą przeszkadzać użytkownikowi jest audyt strony. Głównie właśnie pod kątem UX oraz testowania eksploracyjnego. Wyniki takich testów wyraźnie pokażą słabe strony naszego sklepu i punkty a nawet drobne elementy na które należy zwrócić pilnie uwagę.

Jeśli więc nie do końca wiemy co się dzieje na naszej witrynie i dlaczego nie mamy sprzedaży? Warto pomyśleć nad kwestią testów naszego sklepu. Nie są one może najtańszą opcją, jednak wskazują metody po których zastosowaniu bardzo często właśnie sprzedaż rusza. Zatem powstaje pytanie: Czy jest sens „ładować” pieniądze w reklamy. Te jeśli nawet są efektywne i przyciągną ludzi na sklep, to stają się nie opłacalne? Ludzie, których reklama zachęciła, będą uciekać z naszego sklepu, gdyż posiada on błędy i nie jest dostosowany pod kątem UX i UI?

Jeśli masz jakieś pytania lub chciałbyś uzyskać poradę – pisz śmiało tutaj!

#kolejne artykuły