Co udostępniać na LinkedIn? 19 pomysłów na wpisy! | worldmaster.pl
#

Kiedy sugeruję moim klientom większą aktywność na LinkedIn często komentowane jest to nieśmiałym pytaniem: „ale co ja mam tam pisać?” – stąd właśnie pomysł na ten wpis.

Musimy pamiętać, że LinkedIn to sieć łącząca profesjonalistów, więc wpisy podróżnicze czy te dotyczące naszej ostatniej wizyty w teatrze niekoniecznie powinny się znaleźć na “naszym wallu”. Wyjątkiem byłaby sytuacja gdyby jedno lub drugie wydarzenie było ściśle powiązane z naszą branżą: biuro podróży czy praca w ośrodku kultury! LinkedIn jest dla wszystkich, pamiętajmy!

1. Artykuły LinkedIn

Podobnie jak blogowanie, publikowanie oryginalnych treści na LinkedIn to świetny sposób na wyeksponowanie siebie i swojej firmy. Pisanie artykułów otwiera Cię na aktywną grupę odbiorców treści.

Jeśli uczestniczysz w konferencjach, prowadzisz ciekawe rozmowy i bywasz na szkoleniach – spisuj sobie listę pomysłów na artykuły LinkedIn. Będziesz miała mnóstwo opcji, gdy usiądziesz do pisania postu.

Korzyści

Pisząc na LinkedIn, dodajesz swój głos do sieci osób, które już słuchają. Dzięki temu masz szansę zostać zauważoną jako ekspertka w swojej dziedzinie i zwiększysz swoją reputację. Budowanie marki osobistej przez artykuły może zabrać czas i potrwa zanim Twoja społeczność zacznie się angażować, niewątpliwie jednak działanie będzie korzystne.

Buduj swoją pozycję eksperta.

2. Udostępniaj treści okołobranżowe

Jeśli jesteś specjalistką ds. pożyczek, to nie każda informacja będzie istotna dla wszystkich Twoich powiązań. Możemy szacować, że połowa Twoich kontaktów to byli klienci, a pozostali zajmują się branżą nieruchomości. Twórz treści, które nie będą nudne dla wiekszości Twoich obserwatorów,  wiele osób wciąż nie korzysta z pożyczek w chwili publikacji.

Kluczem jest konsekwentne udostępnianie informacji, które interesują Twoich klientów. Ta sąsiadująca z branżą treść daje możliwość zaprezentowania innych znanych Ci tematów, które mogą być pomocne dla klientów. Pisać na LinkedIn możesz o wszystkim – oby było użyteczne.

Korzyści

Ludzie pamiętają tych, którzy oferują rzetelną poradę. Specjalista ds. pożyczek nie jest kimś, kogo spotykasz regularnie, więc dzielenie się sąsiadującymi z nim treściami pomaga o Tobie pamiętać.

3. Wyszukaj najpopularniejsze tematy

Buzzsumo przeanalizowało 10 milionów nagłówków udostępnionych na LinkedIn: trendy w branży są jednym z najpopularniejszych rodzajów treści, które są najczęściej udostępniane.

Udostępniaj nowe posty z blogów specjalistycznych, teksty z czasopism branżowych lub cokolwiek, co znajdziesz w danym momencie, co dotyczy Twojej firmy, branży lub sieci kontaktów.

Korzyści

Dzielenie się trendami i pokazywanie, że jest się „na bieżąco” pomaga promować ciebie jako lidera w twojej własnej sieci. Pozycjonuje cię jako profesjonalistę, który zawsze się zna. Bez względu na to, czy ludzie się zgadzają, czy nie; każdy lubi czytać o tym, co myślą inni. Pomaga im to w formułowaniu własnych opinii.

4. Przyznaj się do porażki

Napisz o tym, czego żałujesz zawodowo lub błędzie, który popełniłaś. Nie musisz skupiać całej zawartości na samym potknięciu. Nie sprawiaj, by wszystko było negatywne. Wręcz przeciwnie, pokaż, dlaczego uważałaś, że była to właściwa decyzja w tamtej chwili. Napisz o tym, czego się dowiedziałaś i dlaczego sprawia, że jesteś lepszą osobą i / lub silniejszym partnerem biznesowym.

Korzyści

To pokazuje, że jesteś prawdziwą osobą z uczuciami i sumieniem oraz, że potrafisz wyciągnąć pozytywne strony z tego, co się wydarzyło.

5. Pochwal się

Twoja firma zorganizowała sesję jogi dla pracowników, Ty otrzymałaś wyróżnienie na konferencji – opisz to w znaczący sposób. Zastanów się, czy to może kogoś zmotywować, zainspirować do wzięcia przykładu…

Korzyści

Pozycjonowanie się jako atrakcyjna marka czy ekspertka z sukcesami może przynieść wiele korzyści. Gdy udostępniasz różne treści w ten sposób, stajesz się mniej podmiotem nastawionym na sprzedaż usług lub prezentowaniem swoich talentów, ale bardziej przyciągającą firmą / osobą, której zależy na rozwoju innych.

6. Dziel się „tips & tricks”, pokaż jak coś zrobić

Czytasz ten wpis, więc… powiniennaś wiedzieć o co chodzi. 😉 Dzielenie się swoją wiedzą lub podawanie rad w pigułce jest zawsze chętnie czytane na LinkedIn.

Korzyści

Treści należące do takiej kategorii często mają wysoki stopień zaangażowania. Udostępniaj informacje, które pomagają odbiorcom, niezależnie od tego, jaka jest wasza biznesowa relacja. To sposób na to, aby być postrzeganym jako ktoś bezinteresownie pomocny.

Oferuj swoją wiedzę i pomoc bezinteresownie, by zbudować swoją markę osobistą jako mentora.

7. FAQ

Jeśli po Twojej branży krążą tzw. frequently asked questions, czyli najczęściej zadawane pytania, to… odpowiedz na nie! A może Ty słyszysz powtarzające się wątpliwości ze strony Twoich klientów – ten tekst jest wynikiem takowych :).

Opublikuj dokument często zadawanych pytań na LinkedIn czy stwórz go na swojej stronie internetowej, do której będziesz mogła ich odsyłać.

Korzyści

Twoi klienci będą na bieżąco informowani. Zdobędziesz wiarygodność, wiedząc, czego potrzebują, aby lepiej zrozumieć dany temat. Dzialąc się taką bazą wiedzy odpowiadasz na pytania w trakcie zadawania ich!

8. Jak możesz pomóc?

Zapytaj obserwatorów. Wykorzystaj swoje najpotężniejsze źródło wiedzy: swoich odbiorców, aby dowiedzieć się, jak możesz im pomóc.

Jakie problemy napotykają? Czego chcą się od Ciebie nauczyć? Pamiętaj – okazuj uznanie tym, którzy poświęcają czas na odpowiedź na Twoje pytanie. I odpowiadaj radą lub wartością dodaną, aby wiedzieć, że Cię to obchodzi.

Korzyści

Zapewnisz sobie natychmiastową wiarygodność, a otrzymasz świetną listę tematów przyszłych treści.

9. Top 10

Listy top 10 są zawsze bardzo chętnie „klikane” w mediach społecznościowych – zwięzła forma zachęca do szybkiego zerknięcia. Lubimy też porównywać cudze top 10 z naszym, więc post może mieć duże zaangażowanie.

Na LinkedIn szczególnie dobrze zadziałąją top 10 z książkami „10  najlepszych tekstów z branży X” lub „Top 10 książek na urlop”. Jednocześnie możesz zaprezentować okładki, otagować autorów.

Korzyści

W zależności od treści posta możesz budować sobie status eksperta, motywatora, mentora. Łatwo możesz zaangażować obserwujących proponując wpisanie ich top 10 lub poprzestawianie Twojego.

10. Udostępniaj filmy i prezentacje

Wszelkie materiały wizualne są po prostu lepiej widoczne w sieciach społecznościowych. Znalazłaś ostatnio inspirujący TED Talk lub użyteczną grafikę? Przeglądałaś interesującą prezentacją na SlideShare? Opublikuj to! To wszystko nadaje się do zasilenia twojego „feedu” LinkedIn.

Mówiąc o SlideShare, LinkedIn jest właścicielem tej usługi i oferuje mnóstwo narzędzi, które pomogą Ci w pełni go wykorzystać. Skorzystaj z ich narzędzi i kursów, aby nauczyć się tworzyć własny pokaz slajdów.

Korzyści

Filmy i prezentacje są szczególnie przydatne w promowaniu swojej marki osobistej jako osoby wnikliwej. Wskazówka dla profesjonalistów: jeśli zdecydujesz się opublikować film, spróbuj dodać napisy. Badania wykazały, że 39% osób chętniej skończy film opatrzony tekstem.

11. Infografiki

Internet uwielbia infografiki, szczególnie takie, które zawierają użyteczne informacje i… są ładne. Jedną z moich ulubionych witryn z infografikami i ogólnie interesującymi artykułami jest Social Media Today. Może znajdziesz coś co przyda się Twojej branży?

Jeśli sama masz pomysł na infografikę nie ma nic prostszego jak stworzyć ją na przykład na stronie Canva. Opatrz ją nazwiskiem, czy firmowym logiem i zamieść na profilu.

Korzyści

Infogrfiki to przekazanie treści, liczb w formie edukacyjno-rozrywkowej. Dobrze pokazać się z tej strony swoim obserwatorom, a jednocześnie budować status mędrca.

12. Prognozuj

Takie prognozowanie to kolejny sposób na rozpoczęcie dyskusji. Znalazłaś treści, o których masz opinię? Podziel się nimi dodając prognozę na omawiany temat. Możesz też zadać pytanie do obserwatorów, by zachęcić ich do zaangażowania.

Korzyści

Zacznij pozycjonować się na lidera, a nie naśladowcę. Jeśli wszyscy dzielą się tymi samymi treściami, które napisali inni, nie dodając do tego własnych przemyśleń i opinii, udostępnienia szybko stają się nudne.

Odważ się być innym i zacznij budować własne treści.

13. Weź udział w dyskusjach

Nie oznacza to, że teraz powinnaś zostawić komentarz w każdej grupie branżowej, ale udzielić się tam, gdzie faktycznie masz coś do powiedzenia. Nigdy nie wiesz, jakie zawodowe korzyści mogą wynikać z twoich interakcji.

Korzyści

Pamiętaj, że dzięki LinkedIn możesz poprawić swój wizerunek oraz, jeśli chcesz, wizerunek firmy, ale nadal LinkedIn pozostaje serwisem społecznościowym opartym na komunikacji. Tylko zadbanie o interakcje zapewni Ci zasięgi.

14. Cytaty

Nie chodzi o cytaty Paulo Coelho, ale o zacytowanie fragmentu maila zadowolonego klienta, managera. Zamiast print screena znów możesz użyć Canva i stworzyć prostą grafikę. Upewnij się, że możesz oznaczyć autora w poście. Jeśli nie – posłuż się jedynie imieniem i branżą.

Korzyść

Każde umiejętne pochwalenie się buduje Twój status jako eksperta. Nie rób tego zbyt często ponieważ kolejny cytat spowszednieje, a Twoja praca wyda się błaha. Staraj się o dobrą opinię tych, którzy mają renomę.

15. Napisz o tym, w co wierzysz

Wskazując ten punkt pomyślałam o hasłach motywujących ubranych graficznie, ale to mogą być dłuższe treści, którymi się podzielisz z obserwatorami. Zatrzymaj się na chwilę i wypisz 20-25 rzeczy, które Twoim zdaniem są prawdziwe na temat świata / twojego życia / twojej marki. Wybierz najsilniejsze przekonania, aby stworzyć świetną treść.

Korzyści

Przyciągniesz do swojej marki ludzi o podobnych poglądach, z którymi zechcesz pracować lub którzy z chęcią będą pracować z Tobą.

16. Podziel się lekcją

Bez względu na wiek czy branżę, dzielenie się ważnymi lekcjami może zawsze przynieść korzyść komuś innemu. Niezależnie od tego, czy znajdziesz wpis na blogu o 10 najlepszych ruchach inwestycyjnych w latach 20-tych, czy piszesz oryginalny artykuł o wróceniu do formy po zwolnieniu, ktoś z twojej sieci będzie się z nim utożsamiał.

Przypomnij sobie biznesowe lekcje, jakie dostałaś od życia i dziel się nimi z innymi.

Korzyści

W najprostszej formie strategia ta sprawia, że jesteś trochę bardziej ludzka. Pomaga to ludziom postrzegać Cię jako mentora, a nie kogoś, kto przez cały dzień siedzi przy biurku ignorując wyzwania losu.

17. Ujęcia poza planem | backstage

Przygotowujesz nowy projekt? Pracujesz z większym klientem – nietypowym lub w nietypowy sposób? Pokaż tzw. backstage. Pięknie zobaczyć, że za końcowym etapem kryje się praca i mieć unikatowe uczucie poznania tajemnicy. Sama chętnie oglądam takie behind the scenes.

Korzyści

Wprowadzasz obserwatorów w projekt, możesz nawet zapytać ich ankieta o opinię, kolejny krok. Pokazanie tego, co dzieje się za kotarą jest zazwyczaj bardzo ciekawe, intrygujące. A intryga angażuje, buduje historię Twoją lub marki. Chcemy wiedzieć co będzie dalej, czy uda się, czy nie? Jak zachowa się główny bohater?… Itd.

18. Ogłoszenia pracy lub wsparcie poszukiwań

Czy dzielisz się ogłoszeniami własnej firmy czy kogoś wspierasz warto przypominać o biznesowym wsparciu rekrutacji – to również temat o którym warto pisać na LinkedIn.

Korzyści

Informacja o nowych stanowiskach w firmie odzwierciedla to wzrost. Kiedy jest to pgłoszenie innej firmy świadczy o dobrej woli i wsparciu. W każdej wersji to sytuacja wygrany-wygrany.

19. Humor

Nie mam na myśli wklejania memów, czy żartów z ostatnich stron czasopism – żeby było jasne. 🙂 Zapytanie o np. nietypowe pytania klientów w stylu The Brief czy tzw.”inside jokes” branży są ciekawym pomysłem na treści o ile wrzucone od czasu do czasu.

Korzyści

Poczucie humoru to świadectwo inteligencji. Humor, który nikogo nie uraża, nie jest wulgarny i taki, którego nie da się skwalifikowac jako sarkazm (można, ale ostrożnie!!!) zbliża ludzi i… uczłowiecza autora.


Jak widzisz temat zawsze się znajdzie jeśli tylko otworzysz oczy! Zacznij od tego: następnym razem zamiast zachować ciekawy artykuł tylko dla siebie kliknij przycisk „udostępnij” i opatrz własnym komentarzem.

A może masz dodatkowe pomysły na to co udostępniać lub o czym pisać na LinkedIn, albo pytania co do nich? Napisz poniżej!

P.S. Jeśli masz założony profil własnej marki na LinkedIn przyjrzyj się zakładce „Content suggestions”:

aktywność na LinkedIn

Możesz wybrać z puli tematów sugerowanych przez algorytmy LinkedIn po wybraniu kategorii, które Cię interesują:

co ja mam tam pisać, stąd właśnie pomysł, sugeruję moim klientom

Więcej o stronach firmowych w kolejnym wpisie…

Tekst w oryginale ukazał się na blogu Doris in Social Media

Posiadasz profil na LinkedIn? Czy dbasz o każdy, każdy jego element? Upewnij się. Zauważyłam, że zdjęcie w tle na LinkedIn jest zdecydowanie nie wystarczająco doceniane. Jak każde inne zdjęcie również to może opowiadać historię, uzupełnić profil na platformie społecznościowej o dodatkowe, użyteczne informacje.

We wpisie o trzech typach zdjęć na LinkedIn już podjęłam ten temat. Jednakże chcę mieć pewność, że podaję Ci zestaw narzędzi, które pomogą szybko uporać się z zadaniem zakrycia niebieskiej przestrzeni na Twoim profilu.

Pod tym linkiem znajdziesz wspomniany wpis: klik, a poniżej znajdziesz także listę (lub link do list) narzędzi, które pomogą Ci wydźwigniować potencjał Twojego zdjęcia w tle na LinkedIn.

Banki zdjęć

Unsplash

Jedyny minus Unsplash jest taki, że jeśli używasz go dużo, to zauważasz, że inni też go używają. Bardzo często w komunikacji poznaję zdjęcia brodatego mężczyzny i kobiety z wyraźną biżuterią.

Pexels

doris in social media zdjecie-w-tle abayomi-dminika-zakrzewska, profil na LinkedIn

Pixabay

To głównie z tych trzech banków korzystam, kiedy potrzebuję stockowych, biznesowych zdjęć natomiast takich stron jest pełno. Na tych powyższych znajdziesz nie tylko zdjęcia bardzo generyczne, ale i branżowe.

BBH Singapore

Programy do obróbki

Canva

Używam jej od dawna i bardzo często, pod grafiki prywatne, służbowe, a także klienckie. Od niedawna jest sprzężona z Unsplash, co jeszcze bardziej ułatwia sprawę. Canva ma dwie wady. 1. nie ma możliwość justowania tekstu i choć ich Twitter huczy, to Canva cały czas nie zastosowała tego usprawnienia. 2. Przy ściąganiu projektów na telefon nie ma możliwości wyboru tylko jednej strony.

Można wypróbować jeszcze:

Snappa lub Piktochart

Ale znów należy dodać, że takich programów są niesamowite ilości.

Przykłady LinkedIn “cover photo”

Zdjęcie w tle na LinkedIn

Pamiętaj, że obraz może wyrazić więcej niż tysiąc słów, ale to słowa mogą szybko przekazać informację. Dominika zaprasza do kontaktu:

doris in social media zdjecie-w-tle abayomi-dminika-zakrzewska, profil na LinkedIn

Grzegorz podaje gdzie można go znaleźć:

doris in social media zdjecie-w-tle grzegorz-miecznikowski

Kasia daje natychmiast znać czym się zajmuje:

doris in social media zdjecie-w-tle kasia-borowicz

Karolina przedstawia swoją firmę:

doris in social media zdjecie-w-tle hr-embassy

Natalia buduje status przedstawiając marki, które Jej zaufały:

doris in social media think natalia zdjecie-w-tle

Tomasz wyjaśnia czym się zajmuje:

doris in social media zdjecie-w-tle tomasz-maciejewski-tam-gdzie-chce

Ola sugeruje swoją profesję:

Monika wspiera markę pracodawcy:

doris-in-social-media zdjęcie-w-tle convatec kornferry

Maja – minimalistycznie odsyła do bloga 🙂

maja gojtowska zdjecie w tle dorisinsocialmedia doris

Ewelinę szybko zidentyfikujemy jako pracownika ING:

ing dorisinsocialmedia zdjecie w tle

David promuje hashtag typowy dla swojej marki osobistej:

Szymon wymienia swoje specjalizacje:

A może znasz kogoś, kogo zdjęcie w tle jest warte dostrzeżenia? Podsyłaj!

Tekst w oryginale pojawił się na www.dorisinsocialmedia.com

Zdjęcie główne: Photo by picjumbo.com from Pexels

 

Co sprzedają blogerzy? Jakie czekają nas produkty na polskich blogach? Którzy blogerzy tworzą najbardziej kreatywne sklepy w internecie? Sklepy blogerek i blogerów które warto odwiedzić!

Coraz więcej blogerów zakłada swój sklep internetowy, ale rzadko którzy tworzą coś co przebija się ponad przeciętną. Jako zapalona czytelniczka polskich blogów, dokładnie przyglądam się również tym, które poza tworzeniem ciekawej i aktualnej treści, budują własne blogowe sklepiki. Niektóre z nich tylko pozornie wydają się małe, ponieważ w rzeczywistości ich produkty cieszą się dużą popularnością. Dzisiaj sprawdzimy TOP10 najbardziej polecanych sklepów blogowych!

(więcej…)

Opony Express – kim jesteśmy?

Grupa Opony Express to jedna z najbardziej doświadczonych i renomowanych sieci zajmujących się obsługą wulkanizacji w naszym kraju. Jej partnerzy obsługują klientów w całej zachodniej Polsce. Dzięki tego typu sieciom w naszym kraju znacznie wzrasta poziom obsługi klienta oraz jesteśmy w stanie konkurować z sieciami największych brandów oponiarskich na Świecie.

Jesteśmy znanym i renomowanym dostawcą wysokiej klasy felg oraz opon. Swoje produkty pozyskujemy od czołowych producentów opon na całym świecie. Są to między innymi Michelin, GoodYear, Pirelli, czy Continental. Działalność prowadzimy od 1993 roku i dzięki temu jesteśmy jedną z najbardziej doświadczonych i rozpoznawalnych firm w branży ogumienia i wulkanizacji na polskim rynku.

www.centrumogumienia.pl/

Gwarancja najwyższej jakości felg i opon

Jesteśmy partnerem cieszącej się świetną renomą w Polsce sieci. Grupa ta powstała, aby zapewnić jak najwyższe standardy polskim klientom, przy zachowaniu konkurencyjnej oferty cenowej na rynku felg i opon.

Opony Express

Grupa ta została zawiązana w 2004 roku i zrzesza obecnie 37 placówek w całym kraju. centrumogumienia.pl jako pełnoprawny członek sieci OponyExpress spełnia najwyższe wymagania jakości oraz obsługi klienta. Dodatkowo, dzięki tej przynależności centrumogumienia.pl obecnie może pozwolić sobie na najbardziej konkurencyjną ofertę cenową felg oraz opon na polskim rynku wulkanizacji.

www.centrumogumienia.pl/

Opony osobowe, ciężarowe, przemysłowe i wielkogabarytowe

Posiadamy w swojej ofercie bardzo bogaty wybór opon letnich, zimowych oraz całorocznych. Nie ważne czy interesują Cię opony do SUV’a, terenówki, auta dostawczego czy osobowego. Dodatkowo w ofercie posiadamy także opony luksusowe przeznaczone do samochodów ekskluzywnych,

Oczywiście w naszej ofercie znajdziesz także opony motocyklowe, run-flat, a także ogumienie ciężarowe i przemysłowe. Specjalizujemy się również w obsłudze wymiany opon dla flot oraz dla maszyn rolniczych. Mamy ogromne doświadczenie w pracy przy wymianie opon maszyn kopalnianych tzw. wielkogabarytowych. Jako jedyni w regionie posiadamy sprzęt potrzebny do wymiany ogumienia w kopalniach.

www.centrumogumienia.pl/

Współpracujemy z największymi markami opon na Świecie: Bridgestone, Continental, Dayton, Dębica, Dunlop, Fulda, Goodyear, Hankook, Kleber, Miechelin, Nokian, Pirelli, Uniroyal, Lassa, Yokohama, Falken. W gammie naszych produktów znajdziesz tanie opony, ogumienie średniej klasy oraz ogumienie sportowe i wyczynowe (opony na off-road).

Oczywiście oferujemy ogumienie w najpopularniejszych rozmiarach takich jak: 205/55 R16, 195/65 %15, 225/45 R17, 175/65 R14, 185/65 R15, 205/60 R16. Jednakże jeśli masz niestandardowe koła to po kontakcie z nami z pewnością dobierzemy odpowiedni produkt dla Ciebie.

OponyExpress Lubin to nie tylko doświadczony i pewny serwis wulkanizacji. Jest to również wyposażony w najnowocześniejszy sprzęt personel, a także pewny zakład, który zadowoli każdego rodzaju klienta.

Zapraszamy!

www.centrumogumienia.pl

Biuro rachunkowe

Każdy przedsiębiorca prowadzący własną działalność doskonale wie, iż znalezienie odpowiedniej firmy do obsługi ksiąg rachunkowych to sprawa najwyższej wagi. Odpowiednie biuro rachunkowe, czyli księgowe i kadrowe musi mieć nieposzlakowaną opinię, długoletnie doświadczenie oraz oczywiście jak najlepszy kontakt z klientem. Nie ma co ukrywać, że pomimo ogromnej liczby biur rachunkowych na rynku, ciężko znaleźć idealne takie, które sprosta oczekiwaniom i nie będzie kosztowało nas majątku.

Nowa firma – księgowość, kadry i płace

Oczywiste jest, iż nowy przedsiębiorca liczy każdy grosz i nie ma ochoty wydawać pieniędzy na nic, oprócz rozwoju własnego biznesu. W takich przypadkach idealnym rozwiązaniem są biura rachunkowe, które oferują rabat na start, aby dać firmie trochę czasu na złapanie odpowiedniej płynności finansowej. Tego typu biura podchodzą do swojego klienta ze zrozumieniem i liczą, że jeśli otrzyma on pomoc na początku to potem, gdy firma się rozrośnie pozostanie ze swoją księgowością na długie lata.

Biuro rachunkowe, czyli renomowane biuro księgowe i kadrowe musi mieć nieposzlakowaną opinię w zakresie obsługi ksiąg rachunkowych oraz kadr i płac.

www.innowacje.wroclaw.pl

Usługi księgowe i kadrowo-płacowe

Biuro rachunkowe zajmuje się:

  • prowadzeniem ksiąg rachunkowych,
  • ksiąg przychodów i rozchodów,
  • ewidencji przychodów (ryczałt),
  • środków trwałych i wyposażenia,
  • pełna księgowość,
  • ryczałt ewidencjonowany,
  • ewidencji VAT,
  • sporządzaniem deklaracji VAT, PIT, CIT,
  • składaniem JPK,
  • sporządzaniem sprawozdań finansowych oraz sprawozdań do GUS,
  • tworzeniem planu kont oraz polityki rachunkowości

Jeśli chodzi o usługi kadrowo-płacowe, są to:

  • prowadzenie akt osobowych pracowników,
  • ewidencja urlopów, nadgodzin, zwolnień lekarskich itp.,
  • sporządzanie list płac,
  • rozliczanie umów cywilnoprawnych,
  • sporządzanie raportów ZUS,
  • rejestracja pracowników oraz członków ich rodzin do ZUS.

Dodatkowo renomowane biuro księgowe oferuje:

  • pomoc przy zakładaniu działalności gospodarczej,
  • pomoc w zakładaniu spółki z o.o., spółki cywilnej,
  • wypełnianie wniosków kredytowych,
  • sporządzanie raportów i analiz finansowych,
  • tworzenie prognoz finansowych,
  • monitorowanie należności,
  • odbiór dokumentów od klienta,
  • archiwizacja dokumentów.

Jak wybrać odpowiednie biuro rachunkowe?

Przede wszystkim profesjonalne biuro rachunkowe musi posiadać wszelkie niezbędne kwalifikacje uprawniające do prowadzenia ksiąg rachunkowych. Co więcej pracownicy muszą posiadać jak najlepszą wiedzę w zakresie rozliczania podatków i optymalizacji kosztów, a także rozliczaniem kadr i płac dla firm i przedsiębiorstw z każdej branży i o każdej wielkości. Co więcej oferować pełne wsparcie przy rejestracji nowej działalności oraz przy przekształcaniu działalności gospodarczej w spółkę. Mieć jak największą wiedzę i doświadczenie w kontaktach z urzędem skarbowym, ZUS oraz KRS. Dodatkowo profesjonalne biuro księgowe współpracuje z każdym  przedsiębiorcą niezależnie od lokalizacji firmy oraz formy prowadzonej działalności.

Biuro rachunkowe obsługuje wszystkie formy prowadzenia działalności:

  • jednoosobowa działalność gospodarcza,
  • fundacja
  • spółka cywilna,
  • jawna,
  • spółka partnerska,
  • komandytowa,
  • komandytowo-akcyjna,
  • spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,
  • spółka akcyjna,

RODO

Ostatnimi czasy to słowo mrozi krew w żyłach większości przedsiębiorców. Ochrona danych osobowych – RODO – w firmie to aktualnie bardzo ważna kwestia. Z tego powodu biuro obsługujące dla nas kadry i płace musi mieć wszystkie regulacje prawne w małym palcu. Na dzień dzisiejszy kary za niedopełnienie wymogów RODO są tak potężne, iż mogą wpłynąć na działanie każdej firmy. Warto, więc zabezpieczyć się wcześniej i wybrać godne zaufania biuro rachunkowe.

Biuro rachunkowe, czyli renomowane biuro księgowe i kadrowe musi mieć nieposzlakowaną opinię w zakresie obsługi ksiąg rachunkowych oraz kadr i płac.

www.innowacje.wroclaw.pl

Innowacyjne i renomowane biuro księgowe

Podsumowując renomowana firma księgowo-płacowa to tak naprawdę fundament każdej działalności. Dzięki niemu nie spędzisz godzin w kolejkach na przykład w Urzędzie Skarbowym lub ZUS, na rozwiązywaniu niepotrzebnych problemów. Powyżej poruszyliśmy kwestie jakie musi zapewniać każde szanujące się biuro i jeśli twoja obecna księgowość spełnia te kryteria, to naprawdę masz się z czego cieszyć.

Jednak jeśli jesteś w trakcie poszukiwania odpowiedniej dla siebie obsługi księgowej oraz kadr i płac to serdecznie zapraszamy do kontaktu z naszą firmą. Biuro rachunkowe Innowacje sp. z.o.o. od ponad 20 lat zajmuje się pełną obsługą księgową, jak również prawną i kadrowo-płacową we wszystkich rodzajach działalności. Ta znana i szanowana firma posiada idealnie przygotowaną ofertę dla każdego przedsiębiorcy oraz posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z najmniejszymi oraz największymi przedsiębiorstwami. Dodatkowo wykwalifikowany personel poprowadzi Cię za rękę podczas zakładania działalności gospodarczej, spółki z.o.o. , spółki cywilnej, spółki jawnej, akcyjnej i o każdej innej formie obowiązującej w naszym kraju. Biuro Innowacje oferuje specjalną promocję na start dla przedsiębiorców, dzięki której w pierwszym okresie współpracy możesz liczyć na rabat i opłatę miesięczną wynoszącą jedynie 1 zł!

Pamiętaj, że biuro rachunkowe często wybiera się na całe życie!

Zapraszamy do współpracy.

www.innowacje.wroclaw.pl

#kolejne artykuły