Posiadasz profil na LinkedIn? Czy dbasz o każdy, każdy jego element? Upewnij się. Zauważyłam, że zdjęcie w tle na LinkedIn jest zdecydowanie nie wystarczająco doceniane. Jak każde inne zdjęcie również to może opowiadać historię, uzupełnić profil na platformie społecznościowej o dodatkowe, użyteczne informacje.
We wpisie o trzech typach zdjęć na LinkedIn już podjęłam ten temat. Jednakże chcę mieć pewność, że podaję Ci zestaw narzędzi, które pomogą szybko uporać się z zadaniem zakrycia niebieskiej przestrzeni na Twoim profilu.
Pod tym linkiem znajdziesz wspomniany wpis: klik, a poniżej znajdziesz także listę (lub link do list) narzędzi, które pomogą Ci wydźwigniować potencjał Twojego zdjęcia w tle na LinkedIn.
Banki zdjęć
Unsplash
Jedyny minus Unsplash jest taki, że jeśli używasz go dużo, to zauważasz, że inni też go używają. Bardzo często w komunikacji poznaję zdjęcia brodatego mężczyzny i kobiety z wyraźną biżuterią.

Pexels

Pixabay

To głównie z tych trzech banków korzystam, kiedy potrzebuję stockowych, biznesowych zdjęć natomiast takich stron jest pełno. Na tych powyższych znajdziesz nie tylko zdjęcia bardzo generyczne, ale i branżowe.

Programy do obróbki
Canva
Używam jej od dawna i bardzo często, pod grafiki prywatne, służbowe, a także klienckie. Od niedawna jest sprzężona z Unsplash, co jeszcze bardziej ułatwia sprawę. Canva ma dwie wady. 1. nie ma możliwość justowania tekstu i choć ich Twitter huczy, to Canva cały czas nie zastosowała tego usprawnienia. 2. Przy ściąganiu projektów na telefon nie ma możliwości wyboru tylko jednej strony.

Można wypróbować jeszcze:
Snappa lub Piktochart
Ale znów należy dodać, że takich programów są niesamowite ilości.
Przykłady LinkedIn “cover photo”
Zdjęcie w tle na LinkedIn
Pamiętaj, że obraz może wyrazić więcej niż tysiąc słów, ale to słowa mogą szybko przekazać informację. Dominika zaprasza do kontaktu:

Grzegorz podaje gdzie można go znaleźć:

Kasia daje natychmiast znać czym się zajmuje:

Karolina przedstawia swoją firmę:

Natalia buduje status przedstawiając marki, które Jej zaufały:

Tomasz wyjaśnia czym się zajmuje:

Ola sugeruje swoją profesję:

Monika wspiera markę pracodawcy:

Maja – minimalistycznie odsyła do bloga 🙂

Ewelinę szybko zidentyfikujemy jako pracownika ING:

David promuje hashtag typowy dla swojej marki osobistej:

Szymon wymienia swoje specjalizacje:

A może znasz kogoś, kogo zdjęcie w tle jest warte dostrzeżenia? Podsyłaj!
Tekst w oryginale pojawił się na www.dorisinsocialmedia.com
Zdjęcie główne: Photo by picjumbo.com from Pexels