Czy "Black Mirror" jeszcze zaskakuje? Nowy sezon | worldmaster.pl
#

Nowy sezon “Black Mirror”

Wrażenia na świeżo po obejrzeniu 5. sezonu “Black Mirror”. O tym, co się udało, a co zrobiłbym inaczej. I czy “Black Mirror” nadal ma coś ciekawego do powiedzenia.

Bartosz Filip Malinowski

Jestem strategiem, analitykiem, konsultantem i kreatywnym. Założyłem agencję doradczą WeTheCrowd, gdzie doradzam markom z sektorów kreatywnych. Staram się także zachęcać projektantów i twórców do myślenia niekonwencjonalnego na vlogu Bez/Schematu. Jeśli chcesz ze mną współpracować, napisz: bfm@wethecrowd.pl

analiza sukcesu, universum Marvela

Analiza sukcesu: “The Avengers”

Marvel stworzył najbardziej dochodową serię w historii kina, zdobył serca fanów i rozbijał bank kolejnymi częściami “The Avengers”. Jak? Tak więc, przedstawiam krótką analizę sukcesu.

Bartosz Filip Malinowski

Jestem strategiem, analitykiem, konsultantem i kreatywnym. Założyłem agencję doradczą WeTheCrowd, gdzie doradzam markom z sektorów kreatywnych. Staram się także zachęcać projektantów i twórców do myślenia niekonwencjonalnego na vlogu Bez/Schematu. Jeśli chcesz ze mną współpracować, napisz: bfm@wethecrowd.pl

analiza sukcesu, universum Marvela

Gra o Tron, dlaczego uzależnia?

“Gra o Tron” wywołuje w nas więcej emocji niż inne seriale i historie. Dlaczego?

Bartosz Filip Malinowski

Jestem strategiem, analitykiem, konsultantem i kreatywnym. Założyłem agencję doradczą WeTheCrowd, gdzie doradzam markom z sektorów kreatywnych. Staram się także zachęcać projektantów i twórców do myślenia niekonwencjonalnego na vlogu Bez/Schematu. Jeśli chcesz ze mną współpracować, napisz: bfm@wethecrowd.pl

Gra o Tron

Love Death & Robots

Najpierw Love Death & Robots mnie zachwyciła. Potem euforia opadła i z 18 krótkich historii w pamięci na dobre zostanie mi jakieś 8. 4 są po prostu dobre, 5 przeciętnych i jedna FATALNA.

Antologia

Mogło być lepiej, szczególnie jeśli spojrzy się w definicję tego, czym powinna być antologia. I jak robi to Black Mirror. Niemniej to i tak zastrzyk ciekawych lekcji dla wszystkich, którzy lepią ze światów i postaci coś co ma mieć sens.

Bartosz Filip Malinowski

Jestem strategiem, analitykiem, konsultantem i kreatywnym. Założyłem agencję doradczą WeTheCrowd, gdzie doradzam markom z sektorów kreatywnych. Staram się także zachęcać projektantów i twórców do myślenia niekonwencjonalnego na vlogu Bez/Schematu. Jeśli chcesz ze mną współpracować, napisz: bfm@wethecrowd.pl

Najpierw Antologia Love Death & Robots mnie zachwyciło. Potem euforia opadła i z 18 krótkich historii w pamięci na dobre zostanie mi jakieś 8.

“1983” – pierwszy polski serial na Netflix nie wypalił.

Niestety. Wystarczy porównać go z innym polskim serialem, który wszystko zrobił bez porównania lepiej. Fajny koncept fabularny to za mało, szczególnie, jeśli pożycza się od klasyki Philipa K. Dicka. Punktuję to, co najgorsze w “1983” i mam też kilka słów dla Pani Agnieszki Holland. Poniżej wyjaśniam dlaczego pierwszy polski serial na Netflix nie wypalił.

Bartosz Filip Malinowski

Jestem strategiem, analitykiem, konsultantem i kreatywnym. Założyłem agencję doradczą WeTheCrowd, gdzie doradzam markom z sektorów kreatywnych. Staram się także zachęcać projektantów i twórców do myślenia niekonwencjonalnego na vlogu Bez/Schematu. Jeśli chcesz ze mną współpracować, napisz: bfm@wethecrowd.pl

"1983" - pierwszy polski serial na Netflix nie wypalił.Niestety. Fajny koncept fabularny to za mało, szczególnie, jeśli pożycza się od klasyki K. Dicka.

#kolejne artykuły