Jak zwiększyć zasięg za pośrednictwem InstaStory | worldmaster.pl
#

Jak używać Instagram Stories do pozyskiwania większej ilości odbiorców? W jaki sposób zwiększyć zasięg postów na Instagramie? Jak wybić się na Instagramie!

Instagram, stał się nie tylko portalem dla fotografów i pasjonatów piękna. Od niedawna jest również miejscem dla popularnych marek i mniejszych firm. Chociaż nie o wszystkich możliwościach możemy przeczytać, portal ma kilka rozwiązań, które mamy szansę wykorzystać, w celu dotarcia do nowych odbiorców. Jedną z nich jest pozyskanie dodatkowych wyświetleń wprost z relacji w InstaStory.

Nic dziwnego, że twórcy Instagrama dodają nam coraz nowszych opcji. Jest miejscem, w którym warto pokazywać swój produkt, usługę lub treści. Jednym z polecanych przeze mnie opcji, jest możliwość oznaczania produktów na naszych postach, wprost z fanpage na Facebooku (zakładka Sklep).

Poniżej przyjrzymy się sposobom promowania poprzez InstaStory. Za jego pośrednictwem wysyłamy materiały w postaci zdjęć lub filmów, które znikają po 24h, lub trafiają do tz. wyróżnionych relacji, gdy zechcemy, aby publikacja promowała nasz profil.

Udostępnianie i tworzenie wyróżnionych relacji w Instagramie

 

Na czym polega InstaStory?

Opcja została skopiowana od Snapchata. We wspomnianej aplikacji, możemy dzielić się ze znajomymi zdjęciami oraz nagraniami wideo, realizowanych tu i teraz. Tę samą możliwość, do swojej aplikacji dodał Instagram, a wraz z nim pojawiły się rozwiązania, które na nasze szczęście nie są dopracowane w 100%.

Na gotowy materiał, mamy możliwość nałożenia filtrów, lokalizacji czy innych dodatków. Opublikowany plik znika po 24/h. od wybrania opcji “Wyślij” (nawet jeśli jest offline, niestety wtedy nie wszystkie nakładki na materiały w InstaStory są możliwe).

 

Jak wykorzystać InstaStory w promocji organicznej?

Możemy robić własne kampanie w formie wideo na komputerze, aby następnie wgrać jako wideo do naszej relacji z telefonu. Do tego możemy je promować płatnie lub organicznie. Ważne, żeby cel został spełniony. Ten drugi sposób promocji, daje nam całkiem niezłe szanse na dotarcie do nowych osób zupełnie za darmo, jeśli oczywiście ruszymy głową i odpowiednio poznamy działanie aplikacji. Czas powiedzieć o tym więcej.

Jak zwiększyć zaangażowanie w portalu Instagram?

 

Jak wykorzystuję InstaStory u siebie? Za pośrednictwem InstaStory, opowiadam o swoich działaniach i nowych artykułach na blogu. Ostatnio poinformowałem o wykonanych przeze mnie darmowych ćwiczeniach.

Do wypowiedzi w nagraniu, dodaję link za pomocą edytora tekstu (dostępne przy tworzeniu relacji), pod który chowam element lokalizacji (najczęściej Polska lub Warszawa) i najważniejsze co ściąga dodatkowe wyświetlenia! Odpowiedni hashtag… Wtedy nasza relacja jest dostępna dla osób, które odwiedzą lub zaobserwowali hashtag.

 

Gdy hashtag jest gotowy, zmniejszam go, aby ukryć pod linkiem (w formie tekstu), razem z lokalizacją. Chwilę po publikacji moją relację obejrzało 80 osób z hashtagów i dziesięciu obserwatorów profilu. Sprawdziłem wynik po 24h. i jest ok. 500 osób, które wyświetliły relację. Gdybym opublikował w weekend, prawdopodobnie byłoby znacznie więcej.

 

Czy wiesz że…?

Dodawanie wielu hashtagów w komentarzach, również się dobrze sprawdza. Do sprawdzania najpopularniejszych w danej dziedzinie, używam portalu All-Hashtag.com, w którym wpisuję np. motywacja, wakacje, turystyka, itd. Pod tym kątem system dobierze dla Ciebie hashtagi, które są pokrewnie popularne.

 

Kiedy warto korzystać z Instagrama?

Jest darmowym portalem społecznościowym, który idealnie nadaje się do dzielenia się swoimi produktami lub usługami. Dzięki temu, pojawiamy się w kolejnym miejscu, będąc przy tym zapamiętywani.

Instagram świetnie sprawdza się w budowaniu swojej marki osobistej. Jest obecnie na 3 miejscu, pod względem najpopularniejszych źródeł odwiedzin mojego bloga. Poznaję na nim kolejnych ludzi gotowych wesprzeć moje działania lub zacząć współpracę. Pokazuję, jak spędzam dzień i w jaki sposób pracuję. Dzięki temu jestem bliżej z obserwatorami, którzy wiedzą, co się dzieje w moim otoczeniu, a dzięki temu chętniej się angażują, gdy ich pomoc staje się niezbędna.

 

Autor: Patryk Tarachoń

instagram, popularnych marek, stał się portalem dla fotografów

Jestem autorem e-booka ,,Social-Media i Blogowanie”. Prowadzę blog o kompleksach, poniżaniu, relacjach międzyludzkich i sprawach dnia codziennego, który znajdziesz pod adresem: PatrykTarachon.pl.

Publikowanie treści na portalu worldmaster.pl przypomina trochę jazdę samochodem

Możesz studiować kodeks drogowy od miesięcy, ale nic nie jest w stanie przygotować cię na prawdziwą jazdę, jeśli nie usiądziesz za kierownicą auta i nie pojedziesz na prawdziwej drodze.

Publikowanie treści na portalu worldmaster.pl przypomina trochę jazdę samochodem Możesz studiować kodeks drogowy od miesięcy, ale nic nie jest w stanie przygotować cię na prawdziwą jazdę, jeśli nie usiądziesz za kierownicą auta i nie pojedziesz na prawdziwej drodze.

W tym tekście dowiesz się w skrócie, jak publikować treści na portalu worldmaster.pl;

1. Zaplanuj swój post wybierając temat, tworząc konspekt, prowadząc badania i sprawdzając fakty.

2. Przygotuj nagłówek, który ma charakter informacyjny i przyciągnie uwagę czytelników.

3. Napisz swój post, pisząc szkic w jednej sesji lub stopniowo dodając do niego treści.

4. Użyj zdjęć lub innych mediów (Dodaj medium), aby urozmaicić swój post, poprawić jego czytelność, dodać humoru lub wyjaśnić złożone tematy.

5. Edytuj swój post.

Pamiętaj, aby unikać powtórzeń. Przeczytaj swój tekst na głos.

Sprawdź jego czytelność oraz SEO (My zrobimy to za Ciebie).

Poproś kogoś o przeczytanie tekstu i wyrażenie opinii.

Zachowaj krótkie zdania i akapity. Nie bój się wycinać tekst lub dostosowywać pisanie do minut czytania.

Niech ktoś jeszcze przeczyta twoją pracę

Poproszenie przyjaciela lub współpracownika o sprawdzenie twojej pracy nie jest przyznaniem się do słabości lub oznaki niepowodzenia. Jest to zobowiązanie do uczynienia twojej pracy tak silną, jak tylko możliwe.

Najlepiej spytaj kogoś, kto ma doświadczenie edytorskie. Upewnij się, że rozumie, iż nie szukasz pomocy w wykrywaniu literówek lub błędów gramatycznych (ale jeśli robi to świetnie). Chcesz usłyszeć przemyślenia na temat stylu i czy tekst ma sens oraz odpowiednią strukturę.

Przekazuj treści w krótkich zdaniach i stosuj krótkie akapity

Zdania krótkie są łatwiejsze do odczytania i ułatwiają pracę odbiorcom. Akapity również powinny być krótkie. Im krótszy akapit, tym bardziej prawdopodobne jest, że czytelnicy będą kontynuować czytanie twojego posta.

Długość tekstów najlepiej jak przekroczy 250 lub 300 słów.

Najpierw piszesz szkic

Napisz szkic i zapisz go. Nie jest wyryty w kamieniu i możesz go poprawiać jeżeli tylko coś jest z nim nie tak i nie pasuje ci do treści, które chcesz przekazać odbiorcom.

Przeczytaj tekst jeszcze raz i wróć do niego jak zweryfikujesz informację, o których piszesz lub zwyczajnie poczujesz wenę.

Jeśli coś nie pasuje w tekście, niezależnie od tego, czy jest to zdanie, akapit, czy nawet cała sekcja, nie wahaj się tego wyciąć.

Jak rozpocząć pisanie bloga na portalu worldmaster.pl

Teraz wystarczy zalogować się na portalu worldmaster.pl i opublikować swoje treści. Na szczęście dodawanie postów jest intuicyjne, a obsługa portalu jest maksymalnie uproszczona dla nowych autorów.

Z biegiem czasu i praktyki będziesz publikować jak profesjonalista.

Zwiększaj swoje zasięgi. Buduj z nami społeczność ludzi z pasją, którzy pragną podzielić się swoim życiem, hobby lub pracą.

Możesz postępować według wyżej wymienionych wskazówek albo zapomnij o nich i po prostu kliknij: zostań woldmasterem.

Publikuj treści, baw się słowem, improwizuj.  Pamiętaj, że możesz dodać również Swój Podcast oraz filmy Video.

Czekamy na twoje publikacje. 

Social media i algorytmy coraz szczelniej zamykają nas w bańce filtrującej, która blokuje nam dostęp do części informacji. Oto 5 aplikacji, których warto używać na co dzień, aby z niej wyjść.

Bartosz Filip Malinowski

Jestem strategiem, analitykiem, konsultantem i kreatywnym. Założyłem agencję doradczą WeTheCrowd, gdzie doradzam markom z sektorów kreatywnych. Staram się także zachęcać projektantów i twórców do myślenia niekonwencjonalnego na vlogu Bez/Schematu. Jeśli chcesz ze mną współpracować, napisz: bfm@wethecrowd.pl

Social media i algorytmy coraz szczelniej zamykają nas w bańce filtrującej, która blokuje nam dostęp do części informacji. Oto 5 aplikacji, których warto uż

Jak to możliwe, że 10 mln użytkowników Tindera wykonuje codziennie 1.6 miliarda swipe’ów? Nie chodzi im wyłącznie o seks, czego dowodzą wyniki badań. Nie jest to też czysta przyjemność, a szansa na sukces wcale nie jest wysoka. No więc dlaczego Tinder?

Tinder fascynuje mnie od dobrych 3 lat. (Tak, jestem jego użytkownikiem). Postanowiłem spojrzeć na tę aplikację dziś także fenomen społeczny i kulturowy dogłębnie i niekonwencjonalnie. Zajrzeć pod powierzchnię, między tryby. Przewertowałem masę artykułów, również naukowych, które zaskakują ciekawymi wnioskami. Psychologia poznawcza, ekonomia behawioralna i teoria gier mogą pomóc Ci odpowiedzieć na pytanie –  Jak i dlaczego Tinder?

Obejrzyj, aby:

Bartosz Filip Malinowski

Jestem strategiem, konsultantem i kreatywnym. Łączę kropki, które znikają ludziom z oczu. Założyłem agencję rozwiązań społecznościowych WeTheCrowd. Staram się także łączyć różne światy i dyscypliny oraz zachęcać do wyjścia ze swojej bańki na vlogu Bez/Schematu.

Dlaczego Tinder działa i uzależnia jak graspojrzeć na tę aplikacji z perspektywy psychologii poznawczej...oraz ekonomii behawioralnej i teorii gier

Wszystko co musisz wiedzieć na temat rozdań na Instagramie. Media społecznościowe stały się niesamowitą potęgą jeśli chodzi o reklamę, nic więc dziwnego, że każdy w dzisiejszych czasach chce zostać Influencerem, czyli jak warto wyjaśnić osobą mającą wpływ na decyzje zakupowe innych.

Są różne metody pozyskiwania zasięgów takie jak reklama, kolaboracje z innymi blogerami czy na przykład organizowanie konkursów. Można też pójść na łatwiznę i odbiorców sobie kupić  – czym w oczach niektórych są właśnie rozdania.
Dzisiaj przygotowałam dla Was obszerny tekst zawierający wszystko co powinniście wiedzieć o rozdaniach odbywających się na Instagramie – jak to działa, po co, dlaczego i dla kogo?

ROZDANIA FORMĄ REKLAMY NA INSTAGRAMIE

Odkąd na Instagramie pojawiła się nowa moda na rozdania szybko okazało się, że jest to genialny sposób na dotarcie do nowych odbiorców, ale błyskawicznie pojawiło się mnóstwo opinii, że:
a) jest to oszustwo,
b) jest to kupowanie followersów;
Odnośnie pierwszego podpunktu mogę tylko Wam zagwarantować autentyczność rozdań, które sama organizuję. ( tak i nie wstydzę się tego! ) Osobiście jestem odpowiedzialna za zakup nagród i ich późniejszą wysyłkę do zwycięzcy, a także za zdjęcia i filmy promujące rozdanie.
Skąd biorą się na to pieniądze?
W większości przypadków jest to zrzutka kilkunastu blogerów – dzięki czemu pula nagród jest atrakcyjniejsza i bardziej wartościowa. Często też towarzyszą temu marki, które przekazują swoje produkty do rozdania.
Z podpunktem B absolutnie zgodzić się nie mogę.
Wyjaśnijmy:
Kupowanie followersów to zapłata danej kwoty za konkretną liczbę obserwatorów pochodzących z różnych zakątków świata (głównie konta tureckie, które są tylko do tego celu przeznaczone ). W przypadku rozdań przyciągamy prawdziwych odbiorców, którzy zachęceni wizją zwycięstwa zaczynają nas obserwować. Nikt nie jest do niczego zmuszany, a jeśli po zakończeniu rozdania uzna, że nie interesują go treści oferowane na profilu to może po prostu zaprzestać obserwacji.

Cały sukces polega nie na tym, aby zdobyć obserwatorów, ale ich zatrzymać.

Równie dobrze, można wykupić reklamę profilu czy konkretnego zdjęcia na Instagramie płacąc za to kilkadziesiąt złotych jednak nie ma gwarancji jej powodzenia, a ponadto gdy zaczniemy regularnie korzystać z opcji promowania profilu to algorytmy Instagrama zaczną drastycznie ucinać zasięgi aby tych reklam wykupować więcej i więcej.
Nie mówię jednak, że nie warto tego robić, ale trzeba dokładnie śledzić i analizować jej przebieg, zmieniać grupę odbiorców aby uzyskać najlepsze rezultaty. Rozdania w tym przypadku mają tę przewagę, że dodatkowo mogą uszczęśliwić kogoś dodatkową nagrodą.
tinaha promuje konkursy i rozdaje na instagramie, worldmaster.pl

ROZDANIE NIE RÓWNA SIĘ KONKURSOWI – METODA NA ZWYCIĘSTWO

Warto rozróżnić te dwa pojęcia, bo często używane są zamiennie, a niestety znaczą zupełnie coś innego.
Konkurs zwany również loterią:
Polega na wyborze zwycięzcy za pomocą losowania, co w przypadku Instagrama nie jest do końca legalne. Wymaga również odprowadzenia podatku od nagrody. Rozdanie zaś ma zbliżone, określone zasady uczestnictwa. Zwycięzca wyłoniony jest poprzez wybór, w tym przypadku kilku blogerów na podstawie wyznaczonych kryteriów (np. aktywność na profilach)

Przy okazji tego podpunktu odpowiem na bardzo często padające pytanie – jak wygrać?

Nie ma jednego schematu na zwycięstwo, a tym bardziej drogi na skróty. Zwykle w rozdaniu liczy się aktywność – a przy 30 profilach organizatorów nie jest to proste zadanie. Aby mieć szansę na zwycięstwo trzeba zaangażowania, cierpliwości, kreatywności, czasu i odrobiny szczęścia.
Aktywność rozumiana jest przez polubienie czy sensowe komentowanie zdjęć (czyli adekwatne do opisu, składające się z co najmniej kilku słów ). Jest więc to mozolna praca, ale zgarnięcie np. nowego Iphone zdecydowanie jest warte tego poświęcenia.
instragram tinyha, worldmaster.pl, obserwatorów

ROZDANIA NA INSTAGRAMIE – PO CO TA NAGONKA?

Konkursy czy rozdania to nie wymysł ostatnich tygodni, a praktyka stosowana od dawna we wszelkich dostępnych mediach. Nie rozumiem więc całej tej nagonki na te prowadzone na Instagramie. Usłyszałam ostatnio od jednej blogerki coś takiego:
“ja rozdania robię dla moich obserwatorów, których chcę docenić za to, że ze mną są”
Mam przez to rozumieć, że nie cieszy jej fakt, że w związku z możliwością zgarnięcia nagrody przybywa jej obserwatorów, którzy być może będą śledzić profil?
Przecież to oczywiste, że konkursy czy rozdania mają na celu robienie rozgłosu, reklamy i generować ruch. Prawda jest taka, że obecnie w Polsce jest ponad milion aktywnych użytkowników Instagrama, więc warto znaleźć swój sposób na wybicie się – bo niestety często piękne zdjęcia czy opisy same się nie obronią.
Jestem ciekawa, czy udało się Wam kiedyś wygrać w jakimkolwiek rozdaniu czy konkursie?
http://www.tinaha.pl/2018/09/rozdania-na-instagramie.html
#kolejne artykuły