Aranżacja wnętrz. Mój projekt na życie | worldmaster.pl
#

Poznań. Minęła północ. Za oknem księżyc, a w pokoju cisza, ja i komputer. Właśnie kończę wizualizację salonu dla Moniki i Grzegorza. Czy jestem zmęczona? Skądże. Uśmiecham się na samą myśl, że będę mogła pokazać im finalny projekt jeszcze dziś! Wiem, jak długo czekali, aby urządzić swój wymarzony dom. Kiedy mi o nim opowiadali, widziałam w ich oczach podekscytowanie i prawdziwą radość. Słuchałam z maksymalnym skupieniem, by dokładnie zrozumieć, czego pragną i oczekują. To dla mnie priorytet. Projektuję przecież nie dla siebie, ale przede wszystkim dla innych.

Nazywam się Anna Gogut i zajmuję się projektowaniem wnętrz. Zapraszam do mojego świata, który od lat urządzam z pasją i miłością do tego, co robię. Pozwólcie, że wprowadzę Was w realia aranżacji wnętrz, ale… wszystko po kolei. Najpierw kilka słów o tym, jak się to wszystko zaczęło.

TO, CO KOCHAM

Jestem szczęściarą, bo od dziecka wiedziałam, kim będę, gdy dorosnę. Nie miałam żadnych wątpliwości, że aranżacja wnętrz sprawia mi prawdziwą radość i nadaje mojemu życiu głębszy sens.

 Kiedy ktoś mówił o pomieszczeniu kończącym się na czterech ścianach, ja postrzegałam je jako nieograniczoną przestrzeń inspiracji i możliwości wyrażenia zainteresowań, oczekiwań oraz skrywanych pragnień.

Pokaż mi, jak mieszkasz, a powiem Ci, kim jesteś. Banał? Wcale nie. Z wnętrz można czytać jak z książek. Nim się zorientujesz, masz już w głowie całą historię osoby, która w nich mieszka. Przypisujesz jej cechy, nakreślasz charakter i styl. Wystrój mieszkania wyrazić może więcej niż nam się wydaje. I nie ma w tych słowach żadnej przesady.

TO, CO UWIELBIAM

Zawsze marzyłam o tym, aby moja praca służyła innym. Bo czy jest coś wspanialszego od zmieniania życia ludzi na lepsze? Uśmiech i satysfakcja Klientów to coś, co mnie uskrzydla i motywuje do wyszukiwania nowoczesnych rozwiązań, wpisujących się w aktualne trendy aranżacyjne. Kocham to! Targi, warsztaty, szkolenia – jeżdżę, kiedy tylko mogę. W niektórych salonach wnętrz czuję się… jak dziecko w sklepie z zabawkami!

TO, CO ROBIĘ

Pomagam. Po prostu. Na wiele sposobów. Część osób ma już konkretną wizję mieszkania, więc staram się nakierować je na najlepsze rozwiązania i uporządkować ich plany w spójną całość. Niektórzy nie mają jednak pomysłu na swoje „cztery kąty”, ale dokładnie potrafią opisać, co im się podoba i na czym im zależy pod kątem funkcjonalności.

Jestem gotowa zaproponować projekt szyty na miarę ich potrzeb. Wspieram również fachową poradą i staram się perfekcyjnie trafiać w gust każdego, kto prosi o projektowe s.o.s. z mojej strony.

Zdarzają się również klienci, którzy całkowicie pragną powierzyć cały koncept i aranżację domu projektantowi. Jest to duże wyzwanie, wielka odpowiedzialność, ale też… olbrzymia satysfakcja, kiedy na koniec słyszy się słowa: DOKŁADNIE TAK TO MIAŁO WYGLĄDAĆ.

JAK BYŁO, JAK JEST

Jeszcze parę ładnych lat temu korzystanie z usług projektanta wnętrz było kojarzone z luksusem, na który nie każdy chce i może sobie pozwolić. Na szczęście sytuacja zmieniła się diametralnie i zdecydowanie bardziej zwracamy uwagę na to, jak mieszkamy. Usługa projektanta jest obecnie standardem.

W perspektywie korzyści, które płyną z wykorzystania przestrzeni, koszt projektu okazuje się znikomy. Dobrze, że ludzie zyskali świadomość, jak wiele mogą zyskać, prosząc o pomoc fachowca. W dobie digitalizacji nie pochłania to wiele czasu i energii, a wydatek to zaledwie drobna inwestycja w przyszłość. Przestrzeń, w której chcemy być szczęśliwi, wymaga naszej uwagi. Jeśli o to zadbamy, możemy czuć się w swoim domu swobodnie i komfortowo przez długie lata.

JAK DZIAŁAM

Jestem otwartą osobą i zdecydowanie pomaga mi to w codziennej pracy. Chętnie spotykam się z każdym osobiście, bo moim zdaniem nic nie zastąpi rozmowy twarzą w twarz. Nawiązuje się wówczas wzajemna relacja i nić porozumienia. To ważne, gdy poświęcasz komuś swój czas, a ten ktoś w zaufaniu powierza Ci wygląd swojego domu.

Spotkanie umawiam w dogodnym dla klientów czasie, co pozwala ze spokojem odpowiedzieć na ich wszelkie pytania czy wątpliwości. Jakie? Najróżniejsze. Jest tego mnóstwo, ale to w pełni zrozumiałe dla każdego, kto pracuje w mojej branży. Cieszy mnie skrupulatność klientów, bo to dodatkowa motywacja, aby finalny projekt był dopracowany w każdym calu.

Perfekcjonizm w tym fachu nie jest wadą.

JAK POMAGAM

Warunkiem zadowolenia z projektu jest odpowiedź na oczekiwania klienta w stu procentach. Kluczem do tego jest uważne słuchanie oraz poznanie jego preferencji i pragnień. Doskonale rozumiem, że część osób preferuje standardowe formy komunikowania. Są jednak i tacy, którym trudno opisać coś słowami. Myślą obrazem, formą, kształtem. I ja to rozumiem.

Każdemu daję więc wolność wyboru. Wywiad proponuję klientowi w dwóch wariantach do wyboru.

Opcja 1 – dla tych, którzy preferują tradycyjne podejście i nie za bardzo mają czas czy ochotę skonfrontować swoje wyobrażenia i wyrażać je wizualnie. W praktyce chodzi o to, że klient woli opowiedzieć o oczekiwaniach i sprecyzować je, odpowiadając na moje pytania.

Opcja 2 – dla tych, którzy w niestandardowy sposób chcą wyrazić pragnienia dotyczące tego, jak widzą swoje wymarzone mieszkanie. Robimy to wspólnie poprzez krótkie zajęcia kreatywne. Wywiad łączony jest z tworzeniem moodboardu, dzięki któremu klient może w kreatywny i przyjemny sposób określić swoje preferencje. Ja natomiast badam jego gust oraz nakreślam sobie style, w których mogę myśleć projektowo.

Co ważne – obie opcje są równoważne. Nie ma lepszej i gorszej. Każda z nich w takim samym stopniu pomaga osiągnąć cel. Jaki? Poznać oczekiwania i potrzeby klientów.

JAK ZMIENIAM ŻYCIE

Wierzę, że przestrzeń, która nas otacza, bezpośrednio wpływa na komfort życia. Powinna mieć określony klimat, abyśmy czuli się w niej dobrze i zawsze z chęcią do niej wracali.

Wnętrza dostosowane do naszego stylu i charakteru ułatwiają nam funkcjonowanie. Codzienność staje się prostsza.

Dlatego mam świadomość, że moja rola wiąże się z odpowiedzialnością. To motywuje mnie do dbania o każdy szczegół. Zwracam uwagę na detale, które mają ogromne znaczenie w mojej pracy, czyli w urzeczywistnianiu marzeń klientów… a przy okazji też własnych! Ot taki przyjemny efekt uboczny. Polecam każdemu!

Ten czas pandemii i społecznej izolacji nie jest łatwy dla nikogo… ale jest w szczególności dotkliwy dla biznesów lokalnych. Naszą obywatelską powinnością jest w tej chwili okazać z nimi solidarność. To pięć drobnych rzeczy, które mogą zrobić wielką różnicę.

Bartosz Filip Malinowski

Jestem strategiem, analitykiem, konsultantem i kreatywnym. Założyłem agencję doradczą WeTheCrowd, gdzie doradzam markom z sektorów kreatywnych. Staram się także zachęcać projektantów i twórców do myślenia niekonwencjonalnego na vlogu Bez/Schematu. Jeśli chcesz ze mną współpracować, napisz: bfm@wethecrowd.pl

Red Dead Redemption 2

 

Marka osobista w Internecie zabija marzenia i pasję. Personal Branding traktowany w sposób nadrzędny, powoduje zatracenie najcenniejszych wartości dla twórcy, którym jest dobro odbiorców. Marka osobista powinna być wyłącznie efektem ubocznym tworzenia wartościowej treści. Jak tego dokonać?

Marka osobista nie jest całym światem.

Wszyscy wiedzą, czym jest marka osobista w Internecie. Wystarczy, że umieścisz w wyszukiwarce hasła: „marka osobista” lub „personal branding”, a otrzymasz mnóstwo artykułów na temat:

  • Czym jest marka osobista?
  • Jak budować markę osobistą?
  • Jak tworzyć markę osobistą w biznesie?
  • Personal Branding w (wstaw nazwę branży)

Wiele z nich to naprawdę cenne wskazówki i porady! Jednak paradoksalnie im mocniej chcesz zbudować silną markę, tym bardziej przysłania Ci ona chęć bezinteresownego przekazywania wartościowej treści. Cokolwiek piszesz, nagrywasz i udostępniasz – staje się wtedy tylko narzędziem do budowy marki osobistej.

marka osobista w Internecie

Co z chęcią pomagania?

Ludzie, dbający o zdrowe odżywianie, doświadczają efektów ubocznych w postaci utraty kilogramów na wadze. Tak samo jest z tworzeniem treści! Naprawdę silna marka osobista w Internecie to tylko skutek, przekazywanej wartości.

Nie pisz bloga po to, żeby się „pokazać”. Pisz bloga po to, żeby pomagać!

Marka osobista na Worldmaster.

Portal Worldmaster to aż 27 kategorii tematycznych. Autorzy piszą na temat rozwoju, zdrowia, kuchni, kryptowalut, czy biznesu. Jestem pewien, że zdecydowana większość z nich nie myśli o marce osobistej, tylko chęci pomagania innym!

Wejdźmy do „Kuchni”, gdzie znajdziemy wiele ciekawych przepisów i porad. Sprawdźmy „Motoryzację”, dzięki której zadbamy o jakość swoich opon. Zobaczmy „Rozwój”, w którym jest już prawie 100 artykułów, zmieniających życie.

Celem autorów Worldmaster nie jest marka osobista w Internecie, a mimo to każdy z nich jest coraz bardziej rozpoznawalny w swoich kręgach…

Wszystko za sprawą wartościowej treści! Kochamy ludzi, którzy bezinteresownie dają nam cenne materiały. Im więcej od siebie dajesz, tym więcej otrzymujesz! Jeśli chcesz tworzyć „czysty” przekaz, przestań skupiać się na marce osobistej.

Od czego zacząć tworzenie wartościowych treści w Internecie?

Blogi rosną jak grzyby po deszczu, a media społecznościowe tracą funkcję budowania relacji na rzecz dzielenia się wiedzą i zainteresowaniami. Jesteś jednak w miejscu, które jest żywym dowodem, że silna marka osobista w Internecie oparta na wartości jest możliwa.

Nie stworzę dla Ciebie kolejnego poradnika, w którym znajdziesz dokładnie tę samą treść, powielaną przez kolejnych specjalistów. Podzielę się z Tobą moją wiedzą, wyniesioną z doświadczenia w branży marketingu i biznesu.

Zacznij od siebie. Kim jesteś?

personal branding michał wosztyl

Banalne? Być może… Jednak problemy zaczynają się, gdy podejdziesz  do tego poważnie.

Odpowiedz na pytania:

  • Jakie są moje wartości?
  • Jakie mam mocne, a jakie słabe strony?
  • Czy cel jest zgodny z moimi zasadami?
  • Komu chcę pomóc?
  • Jak chcę pomóc?
  • Jaka misja mi przyświeca?

Niektórzy szukają odpowiedzi przez całe życie. Bądź cierpliwy!

Prawdziwa marka osobista jest oryginalna.

Jeśli nie jesteś biotechnologiem albo fizykiem kwantowym to istnieje duża szansa, że ktoś był już przed Tobą. Ktoś napisał już książkę w tematyce Twoich treści, ktoś stworzył poradnik, ktoś nagrał film, ktoś na tym zarobił…

Skoro jednak każdy z nas jest inny, dlaczego pojawiają się treści tak bardzo do siebie podobne? Znajdź własny sposób na przekazanie treści! Masz do opowiedzenia własną historię! Marka osobista oparta na ślepym naśladownictwie to szybka droga do katastrofy.

Nie stawiaj sobie pomników. Lepiej zwróć uwagę na:

  • Co wyróżnia Cię z otoczenia?
  • W jakich sytuacjach czujesz się najlepiej?
  • Jak zachowujesz się w momentach, kiedy nikt Cię nie widzi?
  • Co ciekawego możesz przekazać innym?
  • Jaką historię chcesz opowiedzieć?

Wnioski wykorzystaj do tworzenia wartościowych treści!

oryginalna marka osobista w Internecie

Twórz – nie kopiuj.

Worldmaster to mnóstwo historii opowiedzianych językiem setek autorów. Znajdź dwa artykuły, które (jeśli nawet poruszają podobne tematy) są do siebie bardzo zbliżone. Nie ma ich!

Jeśli chcesz tworzyć wartościowe treści, nie możesz kopiować i powielać!

Najlepsze treści nie powstają w laboratorium copywriterów. One są tworzone w danej chwili, dla danej grupy odbiorców! Marketing internetowy nie polega na transformowaniu jednego tekstu w dziesiątki innych, różniących się wyłącznie zamianą słów na synonimy.

Prawdziwe tworzenie to dawanie życia swoim treściom. Zapewniasz je poprzez udostępnianie, dostosowywanie do konkretnego medium, zmienianie i dopasowywanie do konkretnej grupy odbiorców.

Jesteś Twórcą. Po co więc kopiujesz?

Sprzedawanie zostaw sprzedawcom!

Dobry copywriting nie opiera się na sprzedaży, ale zainteresowaniu odbiorcy poprzez wartościową treść. Copywriter pozostawia odbiorcy wolność wyboru.

Niestety wielu twórców internetowych chce tylko sprzedawać… W ten sposób powstają bloki tekstowe, które można byłoby sprowadzić do krótkiego, banalnego zdania:

Nazywam się Jan Kowalski, zajmuję się sprzedażą owoców i chcę, żebyś je ode mnie kupował.

Rozumiem chęć zarabiania i budowania marki osobistej w Internecie, ale jeśli już na początku myślisz, ile możesz zarobić na pisaniu lub nagrywaniu, to lepiej w ogóle tego nie rób.

Szkoda Twojego czasu i zdrowia!

Odpowiedz na pytania:

  • Co mnie motywuje do tworzenia?
  • Jakie marzenia pragnę zrealizować?
  • Czy jeśli wiedziałbym, że nigdy nie zarobię na tym grosza, nadal bym to robił w wolnym czasie?

Gdyby ideą portalu Worldmaster było zarabianie, nigdy by nie powstał. A jak widać – jest tutaj i ma się bardzo dobrze.

personal branding

Systematyczność ponad perfekcją.

Perfekcja jest możliwa w filmach, książkach fantasy i opowieściach wujka Ryszarda podczas rodzinnego przyjęcia. W normalnym życiu nie występuje!

Znajdź balans między przekazywaniem wartościowej treści a tkwieniem trzecią godzinę nad „szlifowaniem” jednego zdania. Wielu początkujących copywriterów nigdy nie przejdzie na wyższy poziom, bo pielęgnują w sobie cechę perfekcjonizmu. Mnóstwo twórców internetowych ma do opowiedzenia fantastyczną historię, ale nigdy tego nie zrobią, bo ślęczą nad mało ważnymi szczegółami.

Zasada Pareta mówi, że 20% Twoich wysiłków, przynosi 80% zysków. Pamiętaj o tym, gdy po raz setny będziesz zmieniał szyk wyrazów w tym samym zdaniu.

Silna marka osobista w Internecie dla silnych ludzi.

Marka osobista w Internecie wymaga samozaparcia, dyscypliny i silnej tożsamości. Musisz się pilnować, abyś wraz z pierwszymi sukcesami nie zwrócił się ku pustym ideałom i żądzy „sławy”. Prawdziwą markę osobistą kreujesz nie tylko podczas pracy zawodowej, ale w ciągu całego życia – od narodzin, aż do śmierci.

Ludzie nienawidzą pracować. Ciągle szukają sposobów, jak pokochać swoją pracę. Zastanawiają się, czy praca może być pasją i próbują robić wszystko, aby zamienić pasję w codzienny obowiązek. Pokochanie swojej pracy nie jest łatwe, ale możliwe. Jeśli więc zastanawiasz, jak przekuć swoje hobby w codzienność, a marzenia w rzeczywistość…

Jesteś we właściwym miejscu.

Czy praca może być pasją?

Mnóstwo najpopularniejszych blogerów, influencerów, youtuberów i znanych twórców internetowych zaczynało swoją karierę od pasji. To ona pchała ich do nagrywania kolejnego filmiku, napisania następnego tekstu na bloga, czy zainwestowania w marketing, aby móc dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Zapewne nie zastanawiali się, ile mogą na tym zarobić… Robili po prostu to, co kochają.

Pomyśl o rzeczy, którą robisz, mimo że nikt Ci za to nie płaci.

Prowadzisz bloga na temat swoich wypieków? Uwielbiasz szydełkować i co zimę robisz dla całej rodziny wełniane szaliki? A może „po godzinach” planujesz swój własny biznes w Internecie?

czy praca może być pasją?

Zapewne snujesz marzenia, zastanawiając się, jak pokochać swoją pracę i czy praca może być pasją. Pragniesz, aby Twój biznesplan okazał się przepustką do wolności, a niszowy blog platformą, gromadzącą tysiące odbiorców. Chcesz tego, ponieważ wiesz, że to zapewni Ci spełnienie, satysfakcję oraz szczęśliwe życie.

Niestety często na marzeniach się kończy…

Dlaczego ludzie tworzą markę osobistą?

Skoro już tutaj jesteśmy, rozejrzyj się… Co widzisz?

Wielu pasjonatów, którzy dzielą się swoimi zainteresowaniami, doświadczeniami oraz wiedzą w dziedzinach, które kochają. Otrzymują darmową przestrzeń, własne miejsce oraz reklamę, dzięki której mogą zamienić hobby w swoją pracę. Nikt im za to nie płaci, a mimo to Worldmaster gromadzi setki ludzi z pasją, od której wszystko się zaczyna.

Pasja jest iskrą. Trzeba ją tylko wyzwolić.

Nie szukajmy więc odpowiedzi na pytanie, czy praca może być pasją. Zastanówmy się, jak odszukać swoją pasję, jak realizować ją pomimo stałego zatrudnienia, jak ostatecznie zamienić ją w swoją pracę i…

Czy w ogóle warto to robić?

czy praca może być pasją?

Jak pokochać swoją pracę?

Nie rób rewolucji. Zacznij od ewolucji!

Jeśli pracujesz w korporacji, a po godzinach zajmujesz się sprzedażą maseczek antysmogowych, bo pasjonuje Cię temat ochrony zdrowia przed zanieczyszczeniami środowiska, nie rzucaj stałego zatrudnienia. Najpierw zacznij od prostego pytania:

  • Dlaczego chcę to zrobić? Dlaczego pragnę zmiany?

Powoli inwestuj coraz więcej czasu w swoje zainteresowania i sprawdzaj, czy w ogóle możesz utrzymać się ze swojej pasji. Twórz treści, bazuj na content marketingu i pytaj swoich odbiorców o opinie. Dzięki temu zyskasz dostęp do wiedzy, która pozwoli Ci podjąć właściwą decyzję. Jednak zanim do niej dojdzie, musisz zacząć od początku…

1. Znajdź pasję.

Możesz mieć mnóstwo zainteresowań, ale jedno musi być dla Ciebie najważniejsze. Zastanów się, co wywołuje w Tobie najwięcej entuzjazmu? Jaka czynność powoduje, że się w niej zatracasz i nie zwracasz uwagi na mijający czas? Co wywołuje w Tobie szeroki uśmiech zadowolenia i radosną ekscytację?

jak znaleźć pasję

Każdą pasję można zamienić w dochodową pracę! Jeśli wątpisz, pamiętaj, że w ubiegłym roku media obiegła informacja, że jedna z warszawskich firm szuka osób, których praca polegać będzie na… Spaniu.

2. Przeanalizuj swoje umiejętności oraz kompetencje.

W branży kreatywnej (np. copywriting) działa wielu twórców bez planu i celu swojej kariery, która po krótkim czasie upada. Są to osoby, które zbyt szybko uczyniły ze swojej pasji pracę i nie poradziły sobie z rzeczywistością. Jeśli nie chcesz do nich dołączyć, dokładnie przeanalizuj swoje mocne i słabe strony.

Zastanów się, w czym jesteś najlepszy, a z czym masz problem? Może jesteś mistrzem wymyślania chwytliwych sloganów, ale brakuje Ci cierpliwości?

jak zaplanować karierę

Dzięki wyniesionej wiedzy możesz wprowadzić techniki naprawcze, które rozwiną Twoje umiejętności, poprawią słabe strony i uczynią z Ciebie człowieka gotowego do uczynienia kolejnego kroku.

3. Sprawdź, czy możesz pracować i rozwijać swoją pasję.

Wiele zawodów umożliwia realizowanie swoich pasji „po godzinach”. Zastanów się, czy w Twoim przypadku jest to możliwe. W końcu nie wszyscy mają takie szczęście, aby od razu znaleźć się w miejscu, które kochają. Często wymaga to wielokrotnego sprawdzenia i nieustannego zbierania doświadczeń.

4. Buduj portfolio.

Nie zrażaj się!

Na początku wiele prac wykonasz za darmo lub „półdarmo”. Twoją jedyną zapłatą, będzie dobre słowo, cenna wskazówka, doświadczenie i systematycznie zapełniające się portfolio. Zaufaj mi, że to procentuje. Regularnie obserwuję autorów na portalu Worldmaster, którzy tydzień po tygodniu powiększają swoje portfolio i widzę, jak fantastycznie się rozwijają. Każda kolejna treść pozwala im budować bazę zaufanych odbiorców, poszerzać horyzonty i tworzyć osobistą markę w sieci.

5. Podejmij ryzyko.

Przyjdzie moment, w którym znajdziesz pasję i będziesz pewien swoich umiejętności. Nakreślisz już plan działania, zbudujesz szerokie portfolio i zaczniesz zarabiać pieniądze. Wtedy staniesz przed wyborem, czy warto oddać się pasji na pełen etat? Odrzuć wątpliwości i nie bój się ryzyka. Nie przegap swojej szansy!

Uśmiech, radość, pozytywne podejście do życia oraz ludzi, to jest to co w sobie cenie i pielęgnuje!

Wracam do Was…

Opublikowany przez Michala Wosztyl Sobota, 22 lutego 2020

Czy warto zamieniać pasję w pracę?

Pamiętacie słowa Konfucjusza?

Wybierz pracę, którą kochasz, i nie przepracujesz ani jednego dnia więcej w Twoim życiu.

Ludzie traktują je zbyt dosłownie. Uważają, że jeśli znajdą pracę w swojej pasji, zawsze będzie „wesoło i kolorowo”. Niestety… Nie będzie.

praca - pasja, czy obowiązek?

Każda praca wymaga poświęcenia, zaangażowania i czasu, aby zrealizować swoje cele. Pasja, zamieniona w pracę, może pochłaniać tak mocno, że skończy się przepracowaniem, wypaleniem zawodowym oraz pracoholizmem. Czy wobec tego warto zastanawiać się, czy praca może być pasją? Czy może lepiej znaleźć pracę, która da nam po prostu satysfakcję i nie zabierze pasji?

Trudny związek pasji i pracy.

Zagadnienie pracy i pasji jest trudne. Wymaga mnóstwa uwagi oraz ostrożności. Z jednej strony warto przekonać się na własnej skórze, czy praca może być pasją, ale z drugiej należy uważać, aby w ferworze walki tej pasji nie zatracić… Nieważne, czy jesteś początkującym blogerem, vlogerem, copywriterem, czy interesujesz się mechaniką samochodową. Podejdź rzetelnie do swojej kariery – zaplanuj ją, sprawdź swoje umiejętności w praktyce, zbuduj portfolio i dopiero wtedy podejmij decyzję.

Pamiętaj, że pasja nie musi być pracą, abyś był szczęśliwy, a praca nie musi być pasją, aby dawała satysfakcję.

Mariusza można nazwać pośrednikiem nieruchomości 21 wieku, działa mocno ze swoim zespołem w Social Mediach.

Czym wyróżnia się dobry pośrednik ?

Na to i wiele innych pytań odpowie Wam MR HOUSE – Mariusz Maciejewski

Zapraszam do oglądania!

#kolejne artykuły