Projektować gry bez barier - jak i po co? | worldmaster.pl
#

Gry wideo mogą i powinny być otwarte na wszystkich, także na osoby z niepełnosprawnościami. Zaprezentuje wam jak je projektować, żebyśmy zyskali na nich wszyscy.

Bartosz Filip Malinowski

Jestem strategiem, analitykiem, konsultantem i kreatywnym. Założyłem agencję doradczą WeTheCrowd, gdzie doradzam markom z sektorów kreatywnych. Staram się także zachęcać projektantów i twórców do myślenia niekonwencjonalnego na vlogu Bez/Schematu. Jeśli chcesz ze mną współpracować, napisz: bfm@wethecrowd.pl

osoby z niepełnosprawnościami, gry wideo

“1983” – pierwszy polski serial na Netflix nie wypalił.

Niestety. Wystarczy porównać go z innym polskim serialem, który wszystko zrobił bez porównania lepiej. Fajny koncept fabularny to za mało, szczególnie, jeśli pożycza się od klasyki Philipa K. Dicka. Punktuję to, co najgorsze w “1983” i mam też kilka słów dla Pani Agnieszki Holland. Poniżej wyjaśniam dlaczego pierwszy polski serial na Netflix nie wypalił.

Bartosz Filip Malinowski

Jestem strategiem, analitykiem, konsultantem i kreatywnym. Założyłem agencję doradczą WeTheCrowd, gdzie doradzam markom z sektorów kreatywnych. Staram się także zachęcać projektantów i twórców do myślenia niekonwencjonalnego na vlogu Bez/Schematu. Jeśli chcesz ze mną współpracować, napisz: bfm@wethecrowd.pl

"1983" - pierwszy polski serial na Netflix nie wypalił.Niestety. Fajny koncept fabularny to za mało, szczególnie, jeśli pożycza się od klasyki K. Dicka.

Na rynku pojawia się coraz więcej vlogów, blogów, książek, gier i instagramerów. W konsekwencji wychodzi na to, że wszyscy możemy być dziś twórcami internetowymi. Czy to dobrze?

Bartosz Filip Malinowski

Jestem strategiem, analitykiem, konsultantem i kreatywnym. Założyłem agencję doradczą WeTheCrowd, gdzie doradzam markom z sektorów kreatywnych. Staram się także zachęcać projektantów i twórców do myślenia niekonwencjonalnego na vlogu Bez/Schematu. Jeśli chcesz ze mną współpracować, napisz: bfm@wethecrowd.pl

wszyscy możemy, możemy być, twórcami internetowymi

 

Red Dead Redemption 2 – immersja totalna

Czasem twórcom gier udaje się całkowicie pochłonąć uwagę gracza. To immersja totalna. Co więcej, pokażę wam jak udało się ją zbudować Rockstar Games w Red Dead Redemption 2.

Bartosz Filip Malinowski

Jestem strategiem, analitykiem, konsultantem i kreatywnym. Założyłem agencję doradczą WeTheCrowd, gdzie doradzam markom z sektorów kreatywnych. Staram się także zachęcać projektantów i twórców do myślenia niekonwencjonalnego na vlogu Bez/Schematu. Jeśli chcesz ze mną współpracować, napisz: bfm@wethecrowd.pl

Red Dead Redemption 2

Bandersnatch –  interpretacja, zakończenia ciekawostki

Oto wszystkie możliwe zakończenia Bandersnatch, ciekawostki i odniesienia oraz kilka uwag nt. tego, co twórcom nie wyszło.

Bartosz Filip Malinowski

Jestem strategiem, analitykiem, konsultantem i kreatywnym. Założyłem agencję doradczą WeTheCrowd, gdzie doradzam markom z sektorów kreatywnych. Staram się także zachęcać projektantów i twórców do myślenia niekonwencjonalnego na vlogu Bez/Schematu. Jeśli chcesz ze mną współpracować, napisz: bfm@wethecrowd.pl

Bandersnatch

#kolejne artykuły