Fyre Festival. Jedna historia, dwie perspektywy | worldmaster.pl
#

Fyre Festival to katastrofa, której można było zapobiec. Teraz na Netflix i Hulu możecie obejrzeć w tym temacie dwa filmy dokumentalne.

Który z nich jest lepszy i mówi o tej historii więcej? Więcej poniżej👇

Bartosz Filip Malinowski

Jestem strategiem, analitykiem, konsultantem i kreatywnym. Założyłem agencję doradczą WeTheCrowd, gdzie doradzam markom z sektorów kreatywnych. Staram się także zachęcać projektantów i twórców do myślenia niekonwencjonalnego na vlogu Bez/Schematu. Jeśli chcesz ze mną współpracować, napisz: bfm@wethecrowd.pl

Social media i algorytmy coraz szczelniej zamykają nas w bańce filtrującej, która blokuje nam dostęp do części informacji. Oto 5 aplikacji, których warto uż

Irek Huszcza i Filip Głowacz to producenci i wydawcy gier planszowych. założyciele studia Board & Dice. Tu znajdziesz część drugą wywiadu o biznesie B&D:

Bartosz Filip Malinowski

Jestem strategiem, analitykiem, konsultantem i kreatywnym. Założyłem agencję doradczą WeTheCrowd, gdzie doradzam markom z sektorów kreatywnych. Staram się także zachęcać projektantów i twórców do myślenia niekonwencjonalnego na vlogu Bez/Schematu. Jeśli chcesz ze mną współpracować, napisz: bfm@wethecrowd.pl

Gry wideo mogą i powinny być otwarte na wszystkich, także na osoby z niepełnosprawnościami. Zaprezentuje wam jak je projektować, żebyśmy zyskali na nich wszyscy.

Bartosz Filip Malinowski

Jestem strategiem, analitykiem, konsultantem i kreatywnym. Założyłem agencję doradczą WeTheCrowd, gdzie doradzam markom z sektorów kreatywnych. Staram się także zachęcać projektantów i twórców do myślenia niekonwencjonalnego na vlogu Bez/Schematu. Jeśli chcesz ze mną współpracować, napisz: bfm@wethecrowd.pl

osoby z niepełnosprawnościami, gry wideo

“1983” – pierwszy polski serial na Netflix nie wypalił.

Niestety. Wystarczy porównać go z innym polskim serialem, który wszystko zrobił bez porównania lepiej. Fajny koncept fabularny to za mało, szczególnie, jeśli pożycza się od klasyki Philipa K. Dicka. Punktuję to, co najgorsze w “1983” i mam też kilka słów dla Pani Agnieszki Holland. Poniżej wyjaśniam dlaczego pierwszy polski serial na Netflix nie wypalił.

Bartosz Filip Malinowski

Jestem strategiem, analitykiem, konsultantem i kreatywnym. Założyłem agencję doradczą WeTheCrowd, gdzie doradzam markom z sektorów kreatywnych. Staram się także zachęcać projektantów i twórców do myślenia niekonwencjonalnego na vlogu Bez/Schematu. Jeśli chcesz ze mną współpracować, napisz: bfm@wethecrowd.pl

"1983" - pierwszy polski serial na Netflix nie wypalił.Niestety. Fajny koncept fabularny to za mało, szczególnie, jeśli pożycza się od klasyki K. Dicka.

Na rynku pojawia się coraz więcej vlogów, blogów, książek, gier i instagramerów. W konsekwencji wychodzi na to, że wszyscy możemy być dziś twórcami internetowymi. Czy to dobrze?

Bartosz Filip Malinowski

Jestem strategiem, analitykiem, konsultantem i kreatywnym. Założyłem agencję doradczą WeTheCrowd, gdzie doradzam markom z sektorów kreatywnych. Staram się także zachęcać projektantów i twórców do myślenia niekonwencjonalnego na vlogu Bez/Schematu. Jeśli chcesz ze mną współpracować, napisz: bfm@wethecrowd.pl

wszyscy możemy, możemy być, twórcami internetowymi

 

#kolejne artykuły