Sprzątanie jest to czynność, której pewnie wiele osób nie lubi wykonywać.
Dotychczas usługi sprzątające były zarezerwowane dla firm oraz osób zamożniejszych, obecnie każdy z nas może z nich skorzystać. Każdy chciałby wrócić po pracy do idealnie posprzątanego mieszkania lub domu i móc cieszyć się chwilą dla siebie.
Samodzielne sprzątanie jest bardziej ekonomiczne?
Korzystanie z usług sprzątających wiąże się z dodatkowymi kosztami, ponieważ osoba, która zajmie się utrzymaniem czystości musi otrzymać wynagrodzenie, natomiast z reguły zapewniają one niezbędne środki czystości oraz sprzęt, przez co na samych produktach możemy sporo zaoszczędzić. Wysokiej jakości środki są stosunkowo drogie, dlatego wynajęcie ekipy sprzątającej może być opłacalnym wyjściem.
Chwila wytchnienia
Wiele osób wykorzystuje wolną chwilę, aby zająć się domowymi obowiązkami. A co jeśli ten czas moglibyśmy przeznaczyć na przyjemności takie jak leżenie, sport oraz wiele innych? Sprawdzona firma sprzątająca zajęłaby się realizacją usługi a my wrócilibyśmy do idealnie czystego domu. Taka firma może również posprzątać również podczas naszej nieobecności na przykład kiedy będziemy w pracy.
Idealny porządek
Pracownicy firm sprzątających ze sprzątaniem mają do czynienia na co dzień, dlatego będą posiadać niezbędne umiejętności oraz kwalifikacje, aby sprawić, że nasz dom będzie wyglądał jak nowy. Przed wybraniem firmy sprzątającej warto zapoznać się z jej referencjami, tak aby uniknąć rozczarowania.
Sprzątanie to nie tylko wnętrza
Firmy sprzątające z reguły w swojej ofercie posiadają szerszy zakres usług, znaleźć w nich można pielęgnację ogrodów, czy mycie zewnętrzne domów. Tego typu usługi posiada w swojej ofercie firma sprzątająca Stanbest. Piękny ogród i czysta elewacja to wizytówka każdego domu, dlatego warto zadbać o te elementy, niestety działania te bywają czasochłonne i wymagają od nas wyspecjalizowanych umiejętności oraz sprzętu.
0
0
Codzienna dawka informacji! Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj informacje o najnowszych wpisach.
MeeTheLocal – znajdź swojego asystenta za granicą!
Czy kiedykolwiek wyjechałeś za granicę do pracy lub na studia? Do kraju w którym nigdy wcześniej nie byłeś? W którym nie znałeś języka oraz nie miałeś znajomych? Musiałeś jednak zrobić wiele rzeczy: wynająć mieszkanie, otworzyć konto w banku, załatwić sprawy administracyjne. Wszystko to z pewnością było dla Ciebie ogromnym stresem, szukałeś godzinami informacji jak to wszystko zrobić i od czego w ogóle zacząć.
Jeśli czytasz dalej, to z pewnością tak było. Miliony ludzi każdego roku wyjeżdżają za granicę w takim celu i większość z nich ma podobne problemy. Spędzają godziny w poszukiwaniu informacji na grupach tematycznych Facebooka, na stronach dla ekspertów lub zaczepiając nieznajomych na portalach randkowych. Dostają sprzeczne i przeterminowane informacje, a do tego muszą radzić sobie ze wszystkim sami, bo przecież nikt z nimi do banku czy do urzędu nie pójdzie.
Pomoc lokalnej osoby
O ile łatwiej byłoby, gdyby pojawiła się możliwość spotkania się z kimś żyjącym tam na miejscu, kto za pieniądze lub za darmo, pomoże nam wybrać bank, zaprowadzi do urzędu gdzie na przykład posłuży jako tłumacz. Znając miasto będzie wiedział gdzie wybrać mieszkanie i dopilnuje żeby było ono w dobrej cenie. Oprowadzi nas po okolicy i pokaże gdzie robi się zakupy, jakie produkty najlepiej nabyć, gdzie pójść do restauracji i kupić bilet na tramwaj… Potencjalnych przykładów może być tutaj nieskończenie wiele.
MeeTheLocal – jak to działa?
MeeTheLocal jest to aplikacja mobilna, która umożliwi osobom nielokalnym znalezienie lokalnego asystenta mogącego pomóc w rozwiązaniu wielu problemów na miejscu.
Każdy może stworzyć swój profil podając swoje imię, wiek, zdjęcie, języki którymi włada, a także krótki opis. Za każdym razem włączając aplikację trzeba będzie zdecydować się czy chcesz być osobą lokalną (tą udzielającą pomocy) czy nielokalną (tą szukającą pomocy). Osoby nielokalne widzą tylko listę lokalnych i vice versa, kontakty uszeregowane są wg. odległości – od użytkowników najbliżej nas, aż do tych będących najdalej. Osoba nielokalna, która potrzebuje pomocy zamieszcza na swoim profilu informację, o tym jakiej pomocy poszukuje. Lokalnie odpisują na taką wiadomość podając swoją cenę za godzinę lub za całe zadanie do wykonania. Użytkownik, który szuka pomocy wybiera pomocnika pasującego mu najbardziej i zatwierdza jego usługę. Po wykonaniu usługi aplikacja transferuje pieniądze oraz umożliwia wystawienie oceny i opinii.
Nagła pomoc
W życiu może wystąpić wiele nagłych sytuacji. Pękła nam rura i potrzebujemy dodzwonić się do hydraulika, który mówi jedynie w lokalnym języku. Potrzebujemy pójść do lekarza ale ten angielskojęzyczny jest dostępny dopiero za kilka dni. Za dodatkową opłatą będzie można użyć opcji alert, dzięki której wszystkie osoby w promieniu 5km uzyskają powiadomienie push na telefon z informacją, że potrzebujemy natychmiastowej pomocy.
Pomoc w innym miejscu
W życiu zdarzają się różne sytuacje. Na przykład wyjechaliśmy dawno temu za granicę, a w domu zostali nasi rodzice, którzy nagle zachorowali. Nie bardzo mamy kontakt ze znajomymi w naszym rodzinnym mieście, a rodzicom trzeba kupić przecież potrzebne lekarstwa. Innym przykładem może być sytuacja kiedy poszukujemy kogoś, kto na drugim końcu kraju posprząta groby naszych dziadków. Albo po prostu za dwa tygodnie przeprowadzamy się na drugi koniec planety i chcielibyśmy, aby ktoś pomógł nam załatwić pewne sprawy na miejscu już teraz.
Nic prostszego! Za dodatkową opłatą będzie możliwość zalogowania się z dowolnie wybranego przez nas miejsca, abyznaleźć tam pomocnika!
Współpraca z firmami
Jesteśmy otwarci na współpracę z firmami. Do tej pory już zgłosiło się do nas kilka banków i agencji nieruchomości. Tego typu organizacje pragną za naszym pośrednictwem kontaktować swoich pracowników, mówiących w obcych językach z osobami które pomocy właśnie w tych językach potrzebują.
Częścią naszego serwisu jest również blog, na którym można znaleźć ciekawe relacje z podróży, opisane ciekawe miejsca i wiele innych interesujących rzeczy!
Aplikacja powinna być dostępna w sierpniu 2018 roku, na platformach GooglePlay i AppStore.
Nie da się ukryć, że jednym z kluczowych elementów wpływających na poziom zaangażowania jest środowisko pracy. Powinno ono wspierać pracowników, dbając o ich dobrostan fizyczny, emocjonalny, dawać silne poczucie celu i pomagać w osiąganiu pełnych możliwości intelektualnych. Jednocześnie, osiąganie najlepszych wyników oraz praca na optymalnym poziomie własnych możliwości są nierozłącznie związane z odczuwaniem pozytywnych emocji.
Firmy doszły do punktu, w którym dotychczasowe rozumienie zaangażowania pracowników jako chęci włożenia ich własnego wysiłku w wykonanie określonej pracy już nie wystarcza, by uzyskać najlepszy możliwy efekt. Z tegorocznego badania „Praca, moc, energia w polskich firmach” zrealizowanego przez Human Power wynika, że sposób działania pracowników i managerów nie jest adekwatny do rosnących wymagań i oczekiwań organizacji. Zabiera im energię, nie gwarantując możliwości czy zdolności do wykonania tego, co mają do zrobienia na ich najbardziej optymalnym poziomie. A przy tym zmniejsza ich energię emocjonalną.
Zadowolony pracownik to efektywny pracownik
Pracownicy niezadowoleni ze swojej pracy częściej chorują, są bardziej podatni na wypalenie zawodowe czy depresję. Wyniki badania Human Power pokazują, że mniej niż połowa badanych rozpoczyna swój dzień z optymizmem i zapałem, natomiast aż 30 proc. tego nie robi. Ponad 40 proc. odczuwa w pracy irytację, frustrację i zniecierpliwienie.
Jest jednak i dobra wiadomość. Więcej niż co trzeci respondent (39 proc.) wykonuje zadania, które sprawiają im przyjemność i satysfakcję. Liczba ta zwiększa się wśród menedżerów (55 proc.). Kierownicy zresztą rzadziej niż pracownicy na niższych stanowiskach odczuwają zniechęcenie do wykonywanych obowiązków. Uważają, że to, co robią, jest istotne dla innych (75 proc.), a praca, którą wykonują, pozwala im realizować osobiste cele czy plany zawodowe (64 proc.) i jest zgodna z ich wartościami (70 proc.). W pracy prawie 60 proc. kierowników wykorzystuje w pełni swój potencjał i umiejętności, a ponadto ponad połowa rozwija się zawodowo i czerpie przyjemność z wykonywania codziennych zadań. Co więcej, celem pracy nie jest jedynie wypłata wynagrodzenia (potwierdza to prawie ¾ badanych).
Podstawą jest pozytywne wzmocnienie
Emocje mają ogromny wpływ na poziom zaangażowania i efektywności w pracy. Wiadomym jest, że relacje oparte na współpracy, zaufaniu, wzajemnej inspiracji są źródłem pozytywnej energii, co decyduje o naszym poczuciu zadowolenia. Produktywność pracowników zależy też od stosunku do nich ze strony firmy, w której pracują. Dużą rolę odgrywa tu menedżer, ale pozytywne informacje zwrotne od naszych współpracowników są równie ważne.
24
24
Codzienna dawka informacji! Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj informacje o najnowszych wpisach.
Jak uruchomić infrastrukturę dla aplikacji w 20 minut
Jak uruchomić infrastrukturę dla aplikacji w 20 minut
Projektowanie infrastruktury dla aplikacji nie musi być ani trudne, ani kosztowne, ani czasochłonne. W dobie rozwiniętych usług cloud computingowych, można „wyklikać” infrastrukturę dosłownie w 20 minut, płacąc wyłącznie za wykorzystane zasoby. Sprawdźcie, jak w prosty sposób można uruchomić przykładową infrastrukturę w Amazon Web Services dla aplikacji wypożyczającej jednorożce. Materiał jest fragmentem webinarium firmy Hostersi i Amazon Web Services „Jak zaplanować infrastrukturę dla startupu”. Całość webinarium dostępna jest tutaj: LINK
12
12
Codzienna dawka informacji! Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj informacje o najnowszych wpisach.
Usługi concierge ułatwiają podróże służbowe. Większość aplikacji na smartfony oraz strony internetowe są nastawione na turystów. Nie na podróżujących w interesach. Potrzeby tych dwóch grup są bardzo zróżnicowane.
Osoby podróżujące w interesach mogą skorzystać z bardziej zindywidualizowanych usług. Tu pojawiają się usługi concierge. Firmy oferujące usługi concierge pozytywnie wpływają na każdą podróż służbową.
Zmniejszono zależność od hoteli
Badania pokazują, że osoby podróżujące służbowo coraz częściej rezygnują z hoteli na rzecz alternatywnych obiektów, takich jak umieszczonych na serwisie AirBnB. Może to zmniejszyć koszty podróży oraz poprawić komfort osobisty.
Usługi concierge
Usługi hotelowego konsjerża są również cenne. Jednak dywersyfikacja branży concierge oznacza, że osoby podróżujące służbowo mogą korzystać z indywidualnej obsługi, niezależnie od tego gdzie rezerwują zakwaterowanie.
Łatwiejsze podejmowanie decyzji
Możesz dokładnie sprecyzować czego potrzebujesz. Firma starannie przygotuje Twoje zlecenie co pozwala to znacznie zmniejszyć zmęczenie podejmowaniem decyzji.
Zwiększona wydajność
Drobne szczegóły takie jak znalezienie transportu do hotelu, przechowalnie bagażu, rezerwacja wycieczek do popularnych atrakcji. Dobra organizacja czasu poprawia wydajność.
Większy spokój ducha
Nie musisz martwić się o żaden aspekt swojej podróży. Osoby, które obsługują twoje zlecenie mają dogłębną znajomość miasta, w którym podróżujesz. Nawet gdy masz nietypową prośbę lub nie wiesz gdzie znaleźć idealny prezent dla klienta. Twój konsjerż zrobi to dla ciebie.
Sprawniejsze przybycie w miejsce destynacji
Usługi na żądanie
Zakup biletów
Zapewnione są usługi na żądanie: transport na lotnisko dostosowany do indywidualnych potrzeb bez względu na porę dnia. Niezależnie od tego czy podróżujesz sam czy z klientami. Zakup biletów na mecz lub do opery.
Dotyk luksusu
Korzystanie z usług concierge może dodać odrobinę luksusu nawet najbardziej przyziemnym podróżom służbowym. Daje to psychiczne wzmocnienie przed ważnym spotkaniem gdy trzeba pozyskać nowego klienta.
Usługi concierge ułatwiają podróże służbowe
Usługi concierge są bardzo cenne dla osób podróżujących służbowo. Szybka spersonalizowana usługa concierge jest teraz bardziej wartościowa niż kiedykolwiek. Pozwala zaoszczędzić czas, który jest bezcenny.
Dzięki usługom concierge jesteś w stanie skupić się na rzeczach ważnych. Masz zorganizowany plan dnia, realizujesz krok po kroku wyznaczone cele a przy dobrej organizacji konsjerża możesz sobie pozwolić nawet na odrobię luksusu.
Źródło: Businees
ZapiszZapisz
ZapiszZapisz
0
0
Codzienna dawka informacji! Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj informacje o najnowszych wpisach.
Dbając o prywatność i ochronę danych osobowych swoich Odbiorców, Klientów, Zleceniobiorców oraz Kontrahentów i Partnerów biznesowych, a także o ochronę danych osobowych innych osób, których one dotyczą, jak i o ochronę danych osobowych przekazywanych celem realizacji świadczonych usług, Worldmaster spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Pabianicach, ul. Piotra Skargi 121, 95-200 Pabianice, KRS: 0000752397 NIP: 7312062799, REGON: 381542987 wdrożyła procedury bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/ 679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119/1 z 4.5.2016 r.; dalej: „RODO”).(Dz. Urz. UE L 119/1 z 4.5.2016 r.; dalej: "RODO").
W związku z powyższym:
Administratorem danych osobowych jest Worldmaster spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Pabianicach, ul. Piotra Skargi 121, 95-200 Pabianice, KRS: 0000752397 NIP: 7312062799, REGON: 381542987;
Kontakt z Administratorem jest możliwy także:
pod numerem telefonu: +48 509 608 889
pod adresem e-mail: administrator@worldmaster.pl
listownie na adres: Worldmaster spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Pabianicach, ul. Piotra Skargi 121, 95-200 Pabianice
Polityka prywatności jest sporządzona i dostępna w formie papierowej oraz elektronicznej w siedzibie Administratora, tj. Worldmaster spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Pabianicach, ul. Piotra Skargi 121, 95-200 Pabianice, KRS: 0000752397 NIP: 7312062799, REGON: 381542987, a także na stronie internetowej: www.worldmaster.pl/politykaprywatnosci.
Klauzule informacyjne oraz zgody na przetwarzanie danych osobowych, niezbędne w świetle wdrożenia RODO stanowią załączniki zawieranych umów lub oświadczenia przesyłane do osób, których dane dotyczą, w formie umożliwiającej zapoznanie się z treścią oświadczenia, w tym z celem przetwarzania danych osobowych, okresem i podstawą ich przetwarzania, odbiorcami danych osobowych oraz prawami osoby, której dane są przetwarzane, w tym prawem do cofnięcia zgody, a także w opcji warunkującej zaakceptowanie oświadczenia przez uprawnionego, aby jego dane mogły być przetwarzane przez Administratora oraz Zaufanych Partnerów.
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies (pol.: ciasteczka). Zatem, korzystając ze strony internetowej www.worldmaster.pl jednocześnie wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies w celu zapewnienia wygody podczas przeglądania zawartości naszych serwisów. Szczegóły Polityki cookies zamieszczono w Polityce prywatności.