Przyglądając się temu, co dzieje się w czasie epidemii koronawirusa nie sposób przeoczyć zaskakujących ludzkich zachowań. Dlaczego koronawirus sprawia, że ludzie działają tak, a nie inaczej? Jak będzie wyglądać społeczna epidemia? W jaki sposób może się zakończyć?
W tym odcinku postaram się przybliżyć historię jednej wirtualnej pandemii, podczas której zauważono nieprzewidywalne wcześniej zachowania ludzkie. Chodzi oczywiście o incydent zepsutej krwi z World of Warcraft.
I tak, wiem że incydent, to nie to samo, co mamy teraz w przypadku koronawirusa, a także wiem, że na sieci jest cała masa artykułów i filmów omawiających to zjawisko bardziej szczegółowo, ale chciałem mimo to przekazać Wam mój punkt widzenia na sprawę. Bo moim zdaniem, możemy przyjrzeć się temu jak wyglądała epidemia w świecie wirtualnym, zwłaszcza jak zachowywali się ludzie wobec zarazy, by potem samemu móc wyciągnąć z tego lekcje i zachowywać się bardziej odpowiedzialnie.
Co by się nie działo, pamiętajcie o akcji #zostańwdomu
Możecie napisać mi w komentarzu jak Wy spędzacie ten czas kwarantanny? A jeśli nie macie pomysłu, to zapraszam do wzięcia udziału w Grarantannie: https://grarantanna.pl/ oraz w konkursie #edukatywni (14-19 lat) https://www.facebook.com/groups/edukatywni/