Co DOOM ma wspólnego z Cannibal Corpse? | worldmaster.pl
#

Jak gra może być death metalowa?!

Twórcy z Id Software nigdy nie ukrywali inspiracji metalową stylistyką, a okładki albumów Slayera, ich liryki i sama nazwa ukształtowały DOOMa. Ale ten tytuł więcej ma wspólnego z death metalem i zespołem Cannibal Corpse.

Bartosz Filip Malinowski

Jestem strategiem, analitykiem, konsultantem i kreatywnym. Założyłem agencję doradczą WeTheCrowd, gdzie doradzam markom z sektorów kreatywnych. Staram się także zachęcać projektantów i twórców do myślenia niekonwencjonalnego na vlogu Bez/Schematu. Jeśli chcesz ze mną współpracować, napisz: bfm@wethecrowd.pl

Red Dead Redemption 2

Warcraft III i garść cudownych wspomnień

Lipiec 2002, gorące lato.. Po kilkunastu miesiącach wyczekiwań w moje dłonie trafia ślicznie oprawione pudełko z paskudnym licem orka na okładce. W związku z tym wkładam CD do portu, instaluję, odpalam. Orgazm… oto stylowy felieton w smooth jazzowym klimacie o kilku pięknych wspomnieniach.

Bartosz Filip Malinowski

Jestem strategiem, analitykiem, konsultantem i kreatywnym. Założyłem agencję doradczą WeTheCrowd, gdzie doradzam markom z sektorów kreatywnych. Staram się także zachęcać projektantów i twórców do myślenia niekonwencjonalnego na vlogu Bez/Schematu. Jeśli chcesz ze mną współpracować, napisz: bfm@wethecrowd.pl

Red Dead Redemption 2 wylądowało dziś na PC. Nadal deklasuje inne tytuły projektem żywego świata, dojrzałą opowieścią, a także przywiązaniem do detali i immersją. Dzielę się z Wami 5 rzeczami, które rozkochały mnie w RDR2 za pierwszym razem i które przeanalizuję uważniej za drugim.

Bartosz Filip Malinowski

Jestem strategiem, analitykiem, konsultantem i kreatywnym. Założyłem agencję doradczą WeTheCrowd, gdzie doradzam markom z sektorów kreatywnych. Staram się także zachęcać projektantów i twórców do myślenia niekonwencjonalnego na vlogu Bez/Schematu. Jeśli chcesz ze mną współpracować, napisz: bfm@wethecrowd.pl

Red Dead Redemption 2

DISCO ELYSIUM od estońskiego studia ZA/UM jest odkrywcze, zabawne, odważne i swojskie. Gra bez schematu, w którą powinien zagrać każdy.

Bartosz Filip Malinowski

Jestem strategiem, analitykiem, konsultantem i kreatywnym. Założyłem agencję doradczą WeTheCrowd, gdzie doradzam markom z sektorów kreatywnych. Staram się także zachęcać projektantów i twórców do myślenia niekonwencjonalnego na vlogu Bez/Schematu. Jeśli chcesz ze mną współpracować, napisz: bfm@wethecrowd.pl

Disco Elysium

Najpierw dałem to jako zadanie na zajęciach ze studentami: skąd bierze się fenomen Fortnite? Czy to zasługa świetnego designu? Model biznesowy, moda czy strategia? Czy może wszystko na raz?

Oczywiście, żeby nie być lamerem, sam musiałem się przygotować. Więc czytałem. Grałem (trochę). Czytałem więcej. Rozmawiałem. I czytałem.

Bartosz Filip Malinowski

Jestem strategiem, analitykiem, konsultantem i kreatywnym. Założyłem agencję doradczą WeTheCrowd, gdzie doradzam markom z sektorów kreatywnych. Staram się także zachęcać projektantów i twórców do myślenia niekonwencjonalnego na vlogu Bez/Schematu. Jeśli chcesz ze mną współpracować, napisz: bfm@wethecrowd.pl

Fortnite

#kolejne artykuły